بازنشری 29 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

درآمد ۵۰ میلیاردی اپراتور‌ها از پیامک‌های ارسالی اوایل سال نو/ کاهش قیمت پیام رسانی با اجرای شبکه‌ ملی اطلاعات

به گزارش آوای ورزقان،مهدی صرامی مدیر عامل مجمع فعالان فضای مجازی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به افزایش ارسال پیامک‌ها در نوروز و درآمد اپراتور‌ها اظهار کرد: هرساله با فرا رسیدن ایام سال جدید، ارسال پیامک‌های نوروزی افزایش می‌یابد که برآورد می‌شود حدود ۵۰ میلیارد تومان برای اپراتور‌های ارتباطی در روز‌های اول سال نوروزی درآمد ایجاد کند و اگر ارسال این پیامک‌ها بهانه‌ای برای ارتباطات حقیقی در میان دوستان و… باشد، سرمایه اجتماعی خوبی برای مردم ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه ارسال پیامک باید هدفمند و با مطالعه باشد، افزود: به منظور ثبت خاطرات ایام سال نو، بهتر است برای ارسال محتوای جذاب و جالب مطالعه‌‌ای داشته باشیم تا فرهنگ کشور خود را به بهانه پیامک حفظ کنیم.

صرامی با اشاره به طرح شبکه ملی اطلاعات و کیفیت پیام رسانی‌ها تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، سرعت ارسال پیامک‌ها و قیمت پهنای باند مصرفی تا یک بیستم کاهش یابد.

وی با بیان اینکه فرا رسیدن ایام سال نو فرصت خوبی برای استفاده از شبکه‌های پیام رسانی داخلی و بومی و ارسال کارت پستال‌های دیجیتال است.

مدیر عامل مجمع فعالان فضای مجازی ادامه داد: استفاده از نرم افزارهای داخلی، سرعت انتقال و انتشار پیام را تا ۱۰ برابر افزایش می‌دهد.

سرامی در پایان گفت: ارسال پیامک‌های نوروزی نباید فرصت دید و بازدید‌های اول سال نو را بگیرد و بهتر است ارسال پیامک با مطالعه انجام شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *