بازنشری 29 اسفند 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

لزوم جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سال ۹۴/ حرکت بدون برنامه؛ معضل اصلی بخش تولید

به گزارش آوای ورزقان،رضا رحمانی نماینده مردم تبریز و اسکو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ضرورت تحرک بخش تولید و حمایت از تولید در سال ۹۴ گفت: حمایت از توسعه ملی باید فارغ از شعار مد نظر قرار گیرد چرا که تا به حال هر چه گفته و شنیده شده در حد و حدود شعار بوده است.

وی افزود: تولید ملی بیش از هر زمانی حمایت عملی مسئولین را طلب می‌کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان این که موانعی بر سر تحرک بخش تولید وجود دارد، متذکر شد: موضوع سرمایه در گردش واحدها و مسائل خصوصی سازی از جمله موضوعاتی است که می‌تواند تاثیرات عمده در بخش تولید داشته باشد.

وی با اشاره به مشارکت واردات کالاهای قاچاق در کشور بیان داشت: در بسیاری از موارد قاچاق کالا بیشترین آسیب را به بخش تولید رسانده است که ضرورت دارد دولت در سال جدید از ورود کالاهای قاچاق به کشور جلوگیری کند.

رحمانی در ادامه تاکید کرد: بی‌شک یکی از معضل‌‌های اصلی کشور در تحرک بخش تولید به حرکت بی‌برنامه در این بخش معطوف می‌شود.

رئیس کمیسیون صنایع معادن مجلس تصریح کرد: دولت باید براساس آمایش سرزمینی و نیازها و ضرورت‌ها، تحرک بخش تولید در کشور را پیگیری کند و تا زمانی که در این رابطه تصمیمات جمعی و جامعی گرفته نشود به نتیجه‌ای نخواهیم رسید.
نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *