استانی 26 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سریال جدایی بازیکنان بومی وارد فاز جدیدی شد/داداش‌وند قربانی جدید بومی‌زدایی

آوای ورزقان:سریال جدایی بازیکنان بومی وارد فاز جدیدی شد/داداش‌وند قربانی جدید بومی‌زدایی

به گزارش آوای ورزقان به نقل از  آناج، تعطیلات ۵۰ روزه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال فرصتی شد تا به جدیدترین اخبار نقل و انتقالاتی باشگاه گسترش فولاد تبریز بپردازیم.

آخرین خبر مربوط به بهنام داداش‌وند بازیکن بومی این تیم است که گویا در ادامه سریال جدایی بازیکنان بومی این تیم، این بازیکن نیز با دریافت مبلغی بصورت توافقی از جمع آبی پوشان جدا شد.

این درحالی است که گفته می‌شود مصطفی اکرامی جایگزین داداش‌وند خواهد شد و در مورد مقصد احتمالی داداش وند نیز دو گزینه ذوب آهن و مس کرمان مطرح شه است.

داداش وند چهارمین بازیکن بومی است که از تیم گسترش فولاد به صورت توافقی جدا می‌شود. پیش از این بازیکن پیمان رنجبر، مهدی قریشی و مرتضی محفوظی ۳ بازیکن بومی بودند که از گسترش فولاد جدا شدند.

تازه‌ترین خبر از بازیکنان جدا شده مربوط به پیمان رنجبر است که احتمال بازگشتش به شهرداری تبریز قوت گرفته است. شهرداری‌چی‌ها نماینده‌ای به باشگاه گسترش فولاد فرستاده‌اند تا کار انتقال این مهاجم زیر ۲۳ سال را قطعی کنند.

همچنین دیگر خبر از آبی پوشان تبریز حکایت از جدایی قریب الوقوع محمد مختاری از این تیم دارد. گویا کمالوند اعتقادی به این بازیکن نداشته و شنیده می‌شود این بازیکن طی روزهای آتی به تبریز آمده و با تسویه حساب، قراردادش را با گسترش فولاد فسخ خواهد کرد.

گفتنی است به احتمال فراوان سریال جدایی بازیکنان بومی گسترش فولاد ادامه خواهد داشت و جابر انصاری و علیرضا نقی زاده دیگر گزینه‌های احتمالی هستند که به ترتیب جابر انصاری از تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال، فولاد خوزستان، صبای قم و پیکان پیشنهاد دارد و نقی زاده نیز سخت مورد توجه پیکان قرار گرفته است که البته در صورت سرباز شدن، این بازیکن نیز به تراکتورسازی خواهد پیوست.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *