استانی 02 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امنیت و وحدت، بزرگترین دستاورد سال ۹۳/ زیرساخت توسعه استان در سال جدید آماده است

آوای ورزقان: امنیت و وحدت، بزرگترین دستاورد سال 93/ زیرساخت توسعه استان در سال جدید آماده است

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، دکتر اسماعیل جبارزاده در پیامی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۴، حلول سال نو را به مردم رشید، غیرتمند و پرتلاش آذربایجان شرقی تبریک گفت و با اشاره به تقارن آغاز سال جدید با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: امیدوارم همان‌طور که در سال ۹۳ با نام بانوی بزرگوار اسلام، عنایات الهی شامل حال ملت ایران شد سال ۹۴ هم به برکت نام و یاد آن حضرت برای مملکت شیعی و محبان اهل بیت سال خوبی باشد.

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: سال ۹۳ علی‌رغم فشارهای دشمنان و تنگناهای دولت، سالی توام با موفقیت برای جمهوری اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بود و به تبع آن استان آذربایجان شرقی هم در بخش‌های مختلف موفقیت‌هایی به دست آورد.

وی با بیان این که خوشبختانه سال ۹۳ را بدون مشکل خاصی در استان سپری کردیم، افزود: در راس همه موفقیت‌ها معرفی استان به عنوان استان برتر از نظر امنیت قرار داشت که در سایه تلاش دست‌اندرکاران تامین امنیت حاصل شد.

دکتر جبارزاده اظهار داشت: در سال ۹۳ فضای مناسبی برای فعالیت‌های اقشار مختلف مردم در استان فراهم شد که از تمام دست‌اندرکاران اداره امور استان به خاطر این موفقیت و از تمام مردم به خاطر همراهی با مسوولان در جهت تحقق اهداف دولت تدبیر و امید تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به تدوین سند تدبیر توسعه استان در سال ۹۳، گفت: با تلاش خدمت‌گزاران مردم در سال ۹۳، زیرساخت‌های توسعه همه‌جانبه و متعادل استان در همه بخش‌ها فراهم شد و برای تمام حوزه‌ها برنامه کاری تهیه شد.

جبارزاده ادامه داد: امروز در حالی وارد سال جدید می‌شویم که برنامه توسعه استان آماده است و تمام مسوولان و بخش خصوصی می‌دانند که برای مشارکت در توسعه استان چه کارهایی لازم است.

وی با بیان این که علاوه بر سند تدبیر توسعه، برنامه‌های دیگری هم آماده شده است که متناسب با پیشرفت مذاکرات هسته‌ای اجرا خواهد شد، افزود: امیدواریم سربازان خط مقدم دیپلماسی کشورمان در این مذاکرات به نتایج مطلوبی که ضامن عزت و سربلندی ملت ایران باشد دست یابند، اما در هر حال برنامه‌های لازم برای هر دو حالت توافق یا عدم توافق فراهم است.

جبارزاده تصریح کرد: تحقق این برنامه‌ها در مرحله اول با دعای خیر مردم که همیشه پشتیبان نظام و دولت بوده‌اند ممکن است.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که بزرگترین دستاورد استان در سال ۹۳، همدلی و وحدت بین مسوولان و اقشار مختلف مردم بود، افزود: در سایه این وحدت و صمیمیت، بسیاری از مشکلات استان حل و استان در تمام شاخص‌ها حرکت رو به رشدی داشت و سال ۹۴ باید سال شکوفایی استان باشد.

وی با بیان این که امروز زمینه برای فعالیت بخش خصوصی و تحقق اقتصاد مقاومتی در استان فراهم است، افزود: برای توسعه استان و موفقیت در همه زمینه‌ها، مشارکت و حضور فعال مردم ضروری است و مطمئنا توسعه آذربایجان شرقی تنها به دست مردم این استان انجام خواهد شد.

دکتر جبارزاده اظهار داشت: مردم آذربایجان در طول تاریخ نشان داده‌اند که مردمی باهمت هستند و امیدوارم با همت و تلاش همین مردم بتوانیم آذربایجان را به جایگاه واقعی آن که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سر ایران است برسانیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان گفت: برای تمام مردم استان سالی توام با موفقیت، سلامتی و شادکامی آرزومندم و مطمئنم که سال ۹۴ با همراهی مردم استان سالی موفق در تمام زمینه‌ها خواهد بود.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *