بازنشری 02 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نقش مهم دولت با شفافیت در برنامه ها و عملکرد برای ایجاد همدلی و همزبانی با ملت/ همدلی و همزبانی مردم با نظام ستودنی است

آوای ورزقان:نقش مهم دولت با شفافیت در برنامه ها و عملکرد برای ایجاد همدلی و همزبانی با ملت/ همدلی و همزبانی مردم با نظام ستودنی است نقش مهم دولت با شفافیت در برنامه ها و عملکرد برای ایجاد همدلی و همزبانی با ملت/ همدلی و همزبانی مردم با نظام ستودنی است

به گزارش آوای ورزقان به نقل از دانا، رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود و در گفتگو با ملت ایران، شعار سال جدید را دولت و ملت، همدلی و همزبانی قرار دادند.

نمایندگان در خانه ملت همدلی و همزبانی مورد نظر رهبر انقلاب در شعار سال جاری را مقدمه وحدت و عبور از پیچ تاریخی مسیر انقلاب اسلامی در سال جدید عنوان کردند.

یکسان بودن حرف و عمل  مسئولین مقدمه تحقق همدلی و همزبانی

نماینده مردم شهرستان سنقر و کلیایی نیز در این رابطه  گفت: انخاب شعار امسال توسط رهبر انقلاب برای همدلی و همزبنی میان دولت و مردم در واقع نشان از نگاه فراگیر رهبر انقلاب در شرایط حساس فعلی است.

محمد ابراهیم محبی گفت: این نگاه فراگیر و تلاش برای حرکت در مسیر یک گفتمان مشترک می تواند عبور از پیچ تاریخی پیش روی نظام و مردم را بسیار آسان تر و سهل تر کند.

این نماینده مجلس ضرورت یکسان بودن حرف زبان و قلب مسئولین و کارگزاران نظام در اهداف و رویکردها را نیز نکته مهم شعار امسال عنوان کرد.

 

همدلی و همزبانی به وحدت پایدار ختم خواهد شد

همچنین نماینده مردم شهرستان های سرپلذهاب، قصرشیرین و گیلان غرب در این رابطه به خبرنگار مرصاد گفت: امروز مهمترین نیاز میان مردم و مسئولین و دولت مردان هم دلی و همزبانی است.

فتح الله حسینی اظهار داشت امروز در حال حاضر مردم و دولت در اکثر مسائل و برنامه های عرصه های مختلف همزبان هستند و البته باید در این راستا همدلی و یکرنگی تقویت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: تردیدی نیست که همدلی و همزبانی به وحدت ختم خواهد شد و البته وحدت کلید واژه پیروزی و رسیدن به قله های پیش رو است.

 

نمایندگان مردم در خانه ملت همدلی و همزبانی خود با دولت را نشان داده اند

نماینده مردم اورامانات نیز در این رابطه به مرصاد گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به عنوان عصاره ملت همواره همدلی و همراهی و همزبانی خود را با دولت نشان داده است.

نعمت الله منوچهری گفت: در بحث رای اعتماد به وزرا و بررسی لایحه بودجه نمایندگام مردم بیشترین همراهی را با دولت داشتند و امیدواریم که این مسیر ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: دولت نیز باید در این راستا تا آخرین لحظه سال جدید در راستای همراهی و همدلی با مردم و تقویت این مسیر کوشا باشد و با برآوردی از واقعیت ها گزارشهای لازم را به مردم ارائه کند که مردم بهترین قاضی و البته بهترین پشتیبان برای مسئولین هستند.

عملکرد بهتر دولت اطمینان مردم را جلب می کند/ دولت باید همه توان خود را برای خدمت به مردم و ایجاد کار برای آ نها بگذارد

 

اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با “ پایگاه اطلاع رسانی بوتیا ” در رابطه با نامگذاری سال ۹۴ به سال « دولت و ملت، همدلی و هم زبانی » از سوی مقام معظم رهبری گفت : در این چند سال اخیر خصوصا دو سال آخر دولت قبل و یک سال و چند ماه دولت جدید مردم نسبت به عملکرد دولت ها در رابطه با آما رها و بیان مطالب توسط مسئولین مخصوصا دولتی ها ابهام دارند.

وی افزود: احساس می شود که بین دولت و مردم فاصله ای ایجاد شده است لذا برای اینکه این فاصله زباد تر نشود مقام معظم رهبری روی این موضوع تاکید دارند چرا که جمهوری اسلامی برگرفته از رهبری، دولت و مردم است و این ها مشکلات وفراز و نشیب ها را تا به امروز با کمک هم خیلی خوب کنترل کردند.

کوثری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فاصله ایجاد شده بین دولت و مردم را به خوبی احساس کردند خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری این مسئله را مطرح کردند تا با عملکرد بهتر دولت اطمینان مردم را جلب کند و نتیجه آن در نهایت ابن باشد که مردم دولت را حمایت کند و دولت هم خدمتگزار مردم باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه دولت جمهوری اسلامی ایران با دولت های کشور های دیگرفرق دارد عنوان کرد: زمانی که دولت روی کا ر می آید باید برای مردم خدمت کند و اگر از دولت مردان در این رابطه سوال کنی می گویند نظر ما جلب رضایت مردم است ولی واقعیت این است که در عمل این چنین نیست.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که دولتی ها باید خدمت صادقانه و خالصانه و بدون اینکه بخواهند منتی بر ملت بگذارند وظیفه خود را انجام دهند، چون در جمهوری اسلامی زمانی که امام (ره) و مقام معظم رهبری خود را خدمتگزار مردم می دانند، دولت باید همه توان خود را برای خدمت به مردم و ایجاد کار برای آ نها بگذارد .

 

همدلی و همزبانی دولت و ملت ، فصل نوینی در حیات طیبه زندگی مردم ایران است

 علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو  با ناب نیوز، با گرامیداشت ایام فاطمیه و تقارن ان با آغاز سال جدید در رابطه با نامگذاری سال ۹۴ با عنوان ” دولت،ملت،همدلی و همزبانی” توسط مقام معظم رهبری بیان کرد:فرهنگ سازی از مهمترین راهبردهای مقام معظم رهبری درنامگذاری سال ها می باشد.

وی با بیان هوشمندانه بودن تدابیر مقام معظم رهبری اظهار کرد:این نامگذاری ها به اقتضای ملت اسلامی و مردم ایران انتخاب می شود ، چرا که کشورما و جهان اسلام مورد هجوم تبلیغات دشمن و رژیم صهیونیسم جنایت کار است که در دوران کنونی از آستین داعش بیرون آمده و در این شرایط نیاز به همدلی و همیاری مردم و دولت بیش از پیش احساس می شود.

نماینده مردم رابر و بافت در پایان خاطر نشان کرد : دولت باید در راستای وحدت فرهنگ سازی انجام دهد و همانطور که مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر بعد از فتنه ۸۸ ، دغدغه شان همدلی و همزبانی دولت و ملت است و نامگذاری امسال نیز بر همین مبنی می باشد و این خود فصل نوینی در حیات طیبه زندگی مردم ایران است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *