بازنشری 02 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دولت تاکنون از ادوهای راهیان نور حمایت جدی نکرده است

آوای ورزقان:دولت تاکنون از ادوهای راهیان نور حمایت جدی نکرده است

به گزارش آوای ورزقان به نقل از فارس، محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ایجاد تفرقه توسط عربستان سعودی، میان ایران و برخی کشورها گفت: دعوت به وحدت، دعوت همه انبیاء بوده و ایجاد اختلاف و تفرقه بین انسان‌ها کار طاغوت‌ و مستکبران است تا بتوانند حکومت کنند، انبیاء الهی حکومت را برای خدا می‌دانستند.

وی اکثریت مردم عربستان را مخالف رژیم حاکم در این کشور دانست و از افراطی‌گری، حمایت از رژیم غاصب اسرائیل و داعش و تکفیری‌ها به عنوان سه عامل اصلی این مخالفت نام برد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: رژیم کودک‌کش صهیونیست با فریب برخی از کشورها به دنبال ایران هراسی و اسلام هراسی برای تحت شعاع قرار دادن کشتار و غارتگری‌های خود است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تفرقه‌افکنی میان مسلمانان را یکی دیگر از اهداف مهم رسانه‌های فاسد دشمن و شبکه‌های ماهواره‌ای خواند و تاکید کرد: گروهی به نام شیعه و گروهی به نام اهل تسنن به فحاشی و توهین علیه مقدسات دیگری می‌پردازد، نکته قالب توجه این است که دفتر این شبکه‌ها در لندن است.

وی امام و شهدا را دو عامل مهم وحدت بین ایرانیان دانست با تاکید بر اینکه ایران هم اکنون در اوج قله اقتدار و عزت قرار دارد، تصریح کرد: ایرانیان از همه طوایف و مذاهبی در زمان جنگ تحمیلی ایستادگی کردند و موجب عزتمندی کشور شدند.

رییس سازمان بسیج افزود: با نگاه به عقبه داعش به این نتیجه می‌رسیم که این گروه توسط آمریکا، سیستم جاسوسی انگلیس و رژیم صهیونیستی در افغانستان_عراق و سوریه مدیریت می‌شود.

سردار نقدی در پاسخ به سوالی پیرامون میزان حمایت دولت از اردوهای راهیان نور گفت: تاکنون اقدام حمایتی جدی پیرامون راهیان نور از طرف دولت صورت نگرفته است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *