اسلایدر 02 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

در صورت تحقق همدلی و همزبانی بین دولت و ملت آرمان های نظام محقق خواهد شد

آوای ورزقان:در صورت تحقق همدلی و همزبانی بین دولت و ملت آرمان های نظام محقق خواهد شد

الهوردی دهقانی نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، در رابطه با نام گذاری سال ۹۴ از سوی مقام معظم رهبری با نام “دولت و ملت، همدلی و همزبانی”  ضمن تسلیت در گذشت خواهر بزرگوار مقام معظم رهبری به ایشان، فوت مادر دکتر روحانی رئیس جمهور را نیز به ایشان تسلیت گفت و عنوان کرد: باتوجه به اینکه مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای ۱+۵ به حساسترین نقطه خود رسیده و برای اینکه دولت بتواند از حقوق برحق مردم ایران دفاع کند نیاز به این دارد که مردم را درکنار خود ببیند. و لازمه اش این است که مردم باهمدلی و هم زبانی پشتیبان ولایت فقیه و در کنار دولت باشند که در عوض دولت باید مشکلات مردم کشور را اعم از اقتصادی،فرهنگی و….رفع نماید.

وی افزود: انشاا… امسال شاهد تحقق شعار “دولت و ملت ،همدلی وهمزبانی” خواهیم بود و اگر همدلی و همزبانی، مابین دولت و ملت محقق شود یقیناً ما می توانیم به همه آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران دست یابیم.

الهوردی دهقانی تصریح کرد: مجلس عصاره و چکیده ملت است که می تواند در تحقق شعار “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” بسیار تاثیر گذار باشد و اگر مجلس و دولت با هم همراهی کنند و همدلی و همزبانی داشته باشند. شعار “دولت و ملت، همدلی و همزبانی” محقق خواهد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *