استانی 13 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تراکتورسازی تبریز – استقلال خوزستان؛ آغاز سال ۹۴ برای تراکتور و هوادارانش با گواردیولا!

آوای ورزقان: تراکتورسازی تبریز - استقلال خوزستان؛ آغاز سال 94 برای تراکتور و هوادارانش با گواردیولا!

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (جمعه) با برگزاری ۴ دیدار آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدارها تراکتورسازی رده دومی در حالی پذیرای استقلال صنعتی خوزستان خواهد بود که با پیروزی در این دیدار خانگی امیدوار است صدر جدول را پس از ۹ هفته از تیم نفت تهران بازپس گیرد.

این دیدار از ساعت ۱۷ در ورزشگاه ۷۰ هزار نفری یادگار امام (ره) تبریز و با قضاوت محمدرضا اکبریان برگزار خواهد شد. محمدرضا ابوالفضلی، فرزاد بهرامی و سعید شمس نیز اکبریان در در امر قضاوت این دیدار یاری خواهند کرد.

شاگردان اولیویرا که با ۴ پیروزی پیاپی در لیگ برتر به این دیدار رسیده‌اند امیدوارند تا با پیروزی در این دیدار خانگی نیز روند پیروزی‌های متوالی خود را حفظ کرده و نیم نگاهی نیز به دیگر دیدار هفته بین تیم‌های نفت تهران و نفت مسجد سلیمان خواهند داشت تا در صورت توقف احتمالی شاگردان منصوریان در این دیدار پس از ۹ هفته بار دیگر به صدر جدول بازگردند.

سرخ پوشان با ۴۴ امتیاز از ۲۳ بازی در رده دوم جدول قرار دارند. این درحالی است که فاصله این تیم با تیم صدرنشین نفت فقط یک امتیاز است.

مصاف با استقلال خوزستان نخستین دیدار تراکتورسازی در سال ۹۴ خواهد بود و با توجه به اینکه در یک روز تعطیل برگزار می‌شود انتظار می‌رود که هواداران این تیم استقبال خوبی از این دیدار به عمل آورده و همچون همیشه شور و هیجان رقابت‌های لیگ برتر را داغ‌تر کنند.

اما در سمت مقابل آبی پوشان خوزستانی که با ۲۳ امتیاز از ۲۳ بازی، یکی از تیم‌های فانوس به دست لیگ محسوب می‌شوند برای فرار از منطقه سقوط نیاز به کسب امتیاز از تبریز دارند و شاید کسب حداقل یک تساوی برای شاگردان ویسی نتیجه بسیار خوبی در این دیدار باشد. تیمی که فوتبال زیبایی بازی می‌کند و در بازی‌های قبلی خود نیز نشان داده است که نظم تاکتیکی خوبی دارد.

این دیدار جدال بیشترین پیروز رقابت‌های این فصل لیگ برتر با بهترین آوراژ گل و خط حمله در برابر یکی از بدترین خطوط دفاعی لیگ و تیمی که بیشترین تساوی را به همراه نفت مسجد سلیمان کسب کرده است، می‌باشد.

دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان تا به حال ۳ بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که در این دیدارها دو پیروزی برای تراکتورسازی به ثبت رسیده است و یک دیدار نیز به تساوی انجامیده است.

مرور دیدارهای قبلی دو تیم:

فصل سیزدهم لیگ برتر (۹۲-۹۳)

* استقلال صنعتی خوزستان ۱ – ۴ تراکتورسازی تبریز؛ هفته چهاردهم در خوزستان

گل‌ها: میلاد میداوودی برای استقلال خوزستان و کریم انصاری‌فرد (۳ بار) و حبیب گردانی برای تراکتورسازی تبریر

* تراکتورسازی تبریز ۱ – ۰ استقلال صنعتی خوزستان؛ هفته بیست و نهم در تبریز

گل: کریم انصاری‌فرد برای تراکتورسازی

فصل چهاردهم لیگ برتر (۹۳-۹۴)

* استقلال صنعتی خوزستان ۲ – ۲ تراکتورسازی تبریز؛ هفته نهم در خوزستان

گل‌ها: میثم مجیدی (پنالتی) و روح الله سیف اللهی برای استقلال و ادینیو و محسن دلیر برای تراکتورسازی

محرومان و مصدومان دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان:

طبق اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران میثم مجیدی و مجید حیدری دو مهره کلیدی تیم خوزستانی تنها محرومان این دیدار هستند.

اما در خصوص مصدومان دو تیم نیز خبر می‌رسد میرهانی هاشمی مدافع تراکتورسازی دوران آسیب دیدگی خود را پشت سر گذاشته و مشکلی برای همراهی تیمش در این دیدار ندارد اما فردین عابدینی و خالد شفیعی به دلیل مصدومیت در این دیدار غائب خواهند بود. در سمت مقابل نیز ایمان باصفا تنها مصدوم تیم استقلال خوزستان است که به گفته مدیر رسانه‌ای این باشگاه قطعا به دیدار فردا نمی‌رسد.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی تبریز: حامد لک، مهدی قریشی، میرهانی هاشمی، حبیب گردانی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، مهرداد بایرامی (فرید بهزادی کریمی) و لوسیانو ادینیو.

سرمربی: تونی اولیویرا

تراکتورسازی تبریز

ترکیب احتمالی استقلال صنعتی خوزستان: پرویز کریمی (سومایلا دیاکیته)، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، مهدی مومنی، محمدرضا مهدوی، روح الله سیف اللهی، میثم بائو، محسن بیات، رضا کاردوست (لامین دیاوارا) و سید مهدی سیدصالحی.

سرمربی: عبدالله ویسی

استقلال صنعتی خوزستان

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *