بازنشری 13 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شاهزاده‌های نازک نارنجی سعودی مدیر جنگ «یمن» نیستند/ عربستان به سرنوشت صدام دچار می‌شود

آوای ورزقان:شاهزاده‌های نازک نارنجی سعودی مدیر جنگ «یمن» نیستند/ عربستان به سرنوشت صدام دچار می‌شود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از دانا، سردار محمدرضا نقدی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ درباره تحولات “یمن”، تجاوزات عربستان سعودی و حمایت آمریکا و اسرائیل از این جنگ اظهار داشت: برداشت غلطی که انجام شده این است که عربستان جنگ را مدیریت می‌کند، حال آن که “آمریکا” مدیر اتاق جنگ “یمن” بوده و شاهزاده‌های نازک نارنجی سعودی نقشی ندارند.

 

** نمی‌توان با یک ارتش در مقابل اراده یک ملت ایستاد
وی خطاب به عربستان سعودی گفت: نمی‌توان با یک ارتش در مقابل اراده یک ملت ایستاد و در ظاهر ارتش سعودی در میدان بوده اما نفس موضوع این است که آمریکا نقش‌آفرینی می‌کند.

** ملت “یمن” در مقابل شاهزاده‌های مفت‌خور سعودی پیروز می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: ملت “یمن” اعتقاد به قیام به اسلحه با ظالم را دارند و در مقابل شاهزاده‌های مفت‌خور سعودی این ملت پیروز خواهد شد.

** نیروی هوایی چند صد میلیارد دلاری شکست خورده
سردار نقدی با اشاره به این که ملت عربستان هم هیچ اعتقادی به این جنگ ندارند و تعارض جدی با رژیم آل‌سعود دارند، تأکید کرد: آن‌ها دچار اشتباه محاسباتی شدند که با یکسری حملات می‌توان با ضربه زدن به معیشت مردم در جنگ پیروز شوند که این بسیار اشتباه است و یک نیروی هوایی چند صد میلیارد دلاری به مخازن گاز و کارخانه آرد در شهرها حمله می‌کند.
وی با بیان پیش پا افتاده بودن حملات جنگنده‌های سعودی به مواضع “یمن” یادآور شد: حملات سعودی‌ها که بعضاً موفق هم نیست را می‌توان با هواپیماهای “جنگ جهانی دوم” هم انجام داد که حتی در این موضوع هم توفیق به دست نیاوردند و چندین جنگنده آن‌ها سرنگون شد.

** عربستان به سرنوشت صدام دچار می‌شود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به شکست قطعی عربستان سعودی در “یمن” خاطرنشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی هم قدرت‌های جهانی “صدام” را برای حمله به ایران تجهیز کردند و نتیجه صدام کاملاً مشخص شد و عربستان سعودی که ارتش ضعیف‌تر از “صدام” دارد به سرنوشت “صدام” دچار خواهد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *