اسلایدر 15 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انرژی هسته ای نشان پیشرفت جمهوری اسلامی است

آوای ورزقان:انرژی هسته ای نشان پیشرفت جمهوری اسلامی است

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با کشور های ۱+۵ گفت: در سایه توجهات امام زمان(عج)، خون پاک شهدا و راهنمایی های مقام معظم رهبری نتیجه مذاکرات تا به این لحظه خوب می باشد و باید با تدبیر پیش رفت. انشاا… بعد از این نیز حقوق برحق مردم ایران حفظ خواهد شد.

وی دست یابی دانشمندان هسته ای کشورمان به انرژی صلح آمیز هسته ای را از دست آورد های تاریخی کشور دانست که بدون وابستگی و اتکا به خود این امر محقق شده است و نشان پیشرفت ملت ایران است.

مهدوی تصریح کرد: در طول مذاکرات به خصوص مذاکرات اخیر که با نظارت مقام معظم رهبری و حمایت همه جانبه ایشان از تیم مذاکره کننده و در رأس آن ها وزیر امور خارجه همراه بوده است جمهوری اسلامی ایران توانست به دنیا بقبولاند که غنی سازی حق مسلم جمهوری اسلامی است و باید به پیشرفت های علمی خود در زمینه دانش هسته ای ادامه دهد.

وی در پایان از مسئولین شهرستانی که در که در ایام تعطیلات عید نوروز نهایت همکاری را برای استقبال و پذیرای از میهمانان نوروزی انجام داده اند تقدیر و تشکر کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *