اسلایدر 27 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آموزش رایگان در مرکزآموزش فنی و حرفه ای/رشته های جدید ویژه بانوان و اشتغال آن ها

آوای ورزقان:آموزش رایگان در مرکزآموزش فنی و حرفه ای/رشته های جدید ویژه بانوان و اشتغال آن ها

مقصود امانی رئیس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان ورزقان در گفت وگو با آوای ورزقان در خصوص رشته های این مرکز گفت:رشته های ذیل در این مرکزفعال بوده ودر این رشته ها به آموزش کارآموز می پردازیم.

در زمینه کشاورزی:رشته های زنبور داری و پرورش ماهیان زینتی

در زمینه صنعت:رشته معدن(۱-معدن کار عمومی ۲-کارگر دستگاه حفاری ۳-لک گیر۴-گارگر استخراج زغال)

– رشته مکانیک(تعمیر اتو مبیل های سواری،دریل کار،اره کار)

– رشته برق:برق صنعتی وساختمان (درجه ۱و۲)

– رشته صنایع چوب:نجاری،کابینت سازی،معرق کاری

– رشته کامپیوتر در زمینه آموزش خواهران

وی در ادامه افزود، این مرکز آموزش مددجویان کمیته امداد و بهزیستی وآموزش کار آموزان اداره صنایع دستی و گردشگری را در دستور کار خود قرار داده است وکلاس های عملی دانشگاه آزاد نیز در این محل برگزار می شود.

مقصود امانی گفت:بنا به سیاست اخیر دولت در راستای توجه بیشتر به اشتغال بانوان واوقات فراغت آن ها رشته های خیاطی،گلدوزی و مراقبت وزیبایی در این مرکز ایجاد شده است که از این میان در رشته های خیاطی و گلدوزی از کار آموزان ثبت نام به عمل آمده وکلاس ها در حال برگزاری است و در خصوص رشته مراقبت وزیبایی هماهنگی های لازم جهت شروع دوره آموزشی انجام شده است.

وی ادامه داد:کلاس های این مرکز همه روزه به غیر از روز های پنج شنبه وجمعه در دو شیفت قبل از ظهر(۶ ساعت) و بعد از ظهر(۴ ساعت) برگزار می شود وآموزش های ارائه شده به کار آموزان کاملأ رایگان می باشد.

امانی گفت:در زمینه اصناف(صاحبان مشاغل مربوط به فنی وحرفه ای)فعالیت کلی داریم که از طریق اقدامات اولیه ادارات بازرگانی،بهزیستی وکمیته امداد با بازدید از محل کار وآزمون در همان محل،واگر در حال آماده سازی برای انجام فعالیت باشند از طریق آزمون در داخل مرکز به تمامی صاحبان مشاغل مرتبط با سازمان فنی وحرفه ای از طریق آزمون اجازه فعالیت داده می شود.

امانی از شروع به کار مرکز خاروانا خبرداد وگفت:با مساعدت فرماندار محل مرکز از تصرف دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور درآمده است ومقدمات کار در زمینه تعمییر،تجهیز و تأمین نیروی اداری و فنی مورد نیاز مرکز آغاز شده است ومتعاقباً شروع فعالیت اعلام خواهد شد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *