اسلایدر 19 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

برنامه های اداره گاز شهرستان ورزقان را برای سال ۹۴

آوای ورزقان:برنامه های اداره گاز شهرستان ورزقان برای سال 94

رئیس اداره گاز شهرستان ورزقان درگفت وگو با آوای ورزقان گزارش کوتاهی از عملکرد این اداره در سال گذشته و برنامه های اداره گاز شهرستان ورزقان در سال ۹۴ اعلام نمود که در زیر آمده است؛

رنجبر اظهار داشت: اداره گازشهرستان ورزقان درسال ۱۳۹۳ با توجه ویژه اداره گاز استان آذربایجان شرقی اقدام به توسعه زیرساخت ها در شهرستان ورزقان نمود که از جمله آن ها می توان خط انتقال تقویتی،  ۱۶ اینچ اهر-ورزقان را نام برد. این خط لوله انتقال که در ارتفاع ۲۸۳۰ متر از سطح دریا در حال احداث می باشد. حدود ۱۲ کیلومتر کار شبکه آن انجام شده و به طول ۳۰ کیلومتر مسیرگشایی شده است.

وی افزود: کار احداث شبکه تغذیه مجتمع مس سونگون ورزقان به طول ۲۵ کیلومتر انجام شده است و سال جاری این مجتمع گازدار خواهد شد.

رئیس اداره گاز شهرستان ورزقان تصریح کرد: درسال ۹۳ با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال ۱۲ روستا در شهرستان ورزقان از نعمت گاز طبیعی بهرمند شدند و هفته دولت امسال بهره برداری از گاز رسانی به ۱۲ روستای دیگر با  اعتبار ۵۵ میلیارد انجام خواهدشد که با احتساب این ۱۲ روستا میزان بهره مند شدن خانوارها از گاز طبیعی در شهرستان به ۷۵ درصد خواهد رسید.

وی در پایان گفت: ۴۳ روستا در شهرستان ورزقان در صورت تخصیص اعتبار از محل بند«ق» تبصره ۲ قانون بودجه متناسب با تخصیص اعتبار درسال ۹۴ از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.رنجبر

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *