بازنشری 22 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آب و برق گران نمی شود/امسال جیره بندی آب نداریم

به گزارش آوای ورزقان،حمید چیت چیان در گفت‌و‌گو با خانه ملت، در خصوص احتمال افزایش تعرفه آب و برق در سال جاری، گفت: دولت هیچگونه مصوبه ای برای افزایش قیمت در سال جاری ندارد و با توجه به شرایط کنونی، قیمت آب و برق در سال ۹۴ تغییری نخواهد کرد.

وزیر نیرو در خصوص اعلام برخی مسئولین مبنی بر اینکه در تابستان با مشکل کمبود آب مواجه نخواهیم بود نیز بیان کرد: ما به شرطی آب را جیره بندی نخواهیم کرد که مردم با ما همراهی کنند.

وی بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب تا رفع کامل مشکل کم آبی تاکید کرد و افزود: وزارت نیرو برنامه ای را برای جیره بندی آب در دستور کار ندارد، اما این موضوع به شرطی محقق می شود که مردم با کاهش مصرف خود، با همراهی داشته باشند، در غیر اینصورت جیره بندی صورت خواهد گرفت.

این عضو کابینه دولت یازهم همچنین در خصوص آخرین وضعیت دریاچه ارومیه نیز عنوان کرد: برای بهبود وضعیت دریاچه ارومیه طرح های متعددی در حال اجرا است، اما اثر آنها را نمی توان در کوتاه مدت مشاهده کرد.

وزیر نیرو ادامه داد: به هر حال امیدواریم که در میان مدت و بلند مدت شاهد بهبود وضعیت دریاچه ارومیه باشیم و وزارت نیرو تمام تلاش خود را برای جلوگیری از کاهش میزان آب دریاچه ارومیه بکار خواهد گرفت.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *