اسلایدر 23 فروردین 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

جشن بزرگ میلاد کوثر در ورزقان برگزار شد/تصاویر

آوای ورزقان:http://avayehvarzeghan.ir

به گزارش آوای ورزقان، جشن میلاد کوثر در شهر ورزقان به همت سپاه ناحیه این شهر و با حضور پر شور خواهران بسیجی برگزار شد.

سرگرد پاسدار موسی صفی جانشین فرمانده سپاه ناحیه ورزقان با حضور در جایگاه و عرض خیرمقدم به حاضرین، گفت: حضور در صحنه شما خواهران همانا حرکت در راه رضای خداوند است و انشالله توشه آخرتی خواهد بود برای همگان.

امام جمعه ورزقان نیز در این جشن با تبریک ولادت حضرت زهرا(س)،روز مادر و هفته زن اظهار داشت: از سپاه ناحیه ورزقان و حوزه مقاومت بسیج رضوان که همه ساله این جشن با شکوه را برگزار می کنند سپاسگزارم.

وی افزود: نام گذاری روز میلاد حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن ابتکاری بود از طرف حضرت امام خمینی(ره) تا به همه زنان جهان بگویند که الگوی آنان باید حضرت زهرا(س) باشد.

مسعود مهدوی تصریح کرد: با گذشت زمان پیش از پیش مشخص می شود که زن چه نقش پر رنگی در جامعه دارد. در دنیای غرب برای زن ارزش معنوی قائل نیستند و تا نیم قرن پیش حقوقی برای زنان در اجتماع قائل نبودند.

وی گفت: زنان در دین اسلام نقش محوری دارند و اسلام به زنان شخصیت می بخشد. زندگی ۹ ساله حضرت زهرا(س) باید از سوی زنان مطالعه شود و زنان زندگی ایشان و اخلاق و رفتارشان را باید سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

مسعود مهدوی اظهار داشت: مادر بودن شریفترین شغل ها در جامعه است و یک زن نباید حتماً اشتغال به مشاغل اجتماعی را شغل قلمداد کنند بلکه تربیت اولادی صالح و تحویل به جامعه بهترین شغل است.

امام جمعه ورزقان با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می دهند افزود: امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و حضور زنان در این انتخابات بسیار تاثیر گذار است بنابراین آگاهی و تکیه بر سخنان مقام معظم رهبری در انتخاب افراد شایسته را مد نظر قرار دهید.

DSCF5508  DSCF5511 DSCF5514 DSCF5516 DSCF5517 DSCF5527DSCF5525 DSCF5509

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *