اسلایدر 06 اردیبهشت 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تنها خواسته دولت از ادارات تلاش و اطلاع رسانی

به گزارش آوای ورزقان، علی وفادار در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۹۴ با اشاره به خدمات ارائه شده درسال ۹۳ از طرف دولت در شهرستان ورزقان گفت:مردم در این خصوص از ادارات رضایت دارند.

وی باتبریک هفته معلم ، حقوق ودستمزد فرهنگیان را در مقابل هزینه های زندگیشان کم عنوان کرد و اظهار داشت: انشاا… حقوق ودستمزد این قشر زحمت کش درصد قابل توجهی افزایش خواهد داشت.

فرماندار ورزقان باانتقاد از تغییرکاربری های صورت گرفته دربرخی اراضی، خواستار مقابله و پیشگیری از این تغییرکاربری ها درشهرستان شد.

رئیس شورای اداری شهرستان ورزقان ضمن موفقیت آمیز خواندن برنامه دولت در خصوص کاهش هزینه های درمان درسال ۹۳ از عزم جدی دولت برای رفع بیکاری درکشور خبرداد و عنوان کرد: دولت اشتغال و جوانان را در دستورکار خود درسال ۹۴ قرارداده است و در این خصوص دربخش صنعت ومعدن و بخش خصوصی برنامه های متنوع دارد.

وی با اشاره به تهیه و تصویب سند توسعه شهرستان ها به ابتکار استانداری آذربایجان شرقی گفت: این کار برای اولین بار درکشور در استانداری آذربایجان شرقی انجام گرفت و شخص استاندار تأکید ویژه ای بر اجرایی شدن این سند درسال ۹۴ درشهرستان ها دارد و هم اینک درتمامی استان های کشور این طرح با الگو برداری از استانداری آذربایجان شرقی اجرا می شود.

وفادار تصریح کرد: در سطح استان آذربایجان شرقی ۸۲ درصد روستاها از نعمت گاز طبیعی برخوردارهستند و در شهرستان ورزقان هرچند این رقم پایین تر است ولی در سال ۹۴ روستاهای بالای ۲۰خانوار از نعمت گازطبیعی برخوردار خواهند شد و در سال ۹۵ روستاهای زیر ۲۰ خانوار دربرنامه خواهند بود.

وی با اعلام این خبر که درجلسه هفته گذشته هیئت دولت راه اندازی شهرک تخصصی مس در شهرستان ورزقان تصویب شد افزود: با راه اندازی این شهرک و صنایع پایین دستی مس مشکل بیکاری به شکل قابل توجهی در شهرستان و استان حل خواهد شد.

فرماندار ورزقان تنها خواسته دولت از ادارات را تلاش، خدمت و اطلاع رسانی عنوان کرد و اظهارداشت: مسئولین و کارکنان ادارات نباید وارد بحث های حزبی وجناحی شوند بلکه باید در امر  خدمت به مردم تمرکز داشته باشند و کارهای انجام شده را از طریق سایت های خبری و روزنامه ها اطلاع رسانی کنند.

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *