اسلایدر 12 اردیبهشت 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 3 دقیقه
کپی شد!
0

اوضاع کنونی کشورهای مسلمان منطقه تکرار تاریخ است/تصاویر

آوای ورزقان: اوضاع کنونی کشورهای مسلمان منطقه تکرار تاریخ است

به گزارش آوای ورزقان، همایش گرامیداشت ولادت امام علی (ع) و هفته عقیدتی و سیاسی به همت سپاه ناحیه ورزقان در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر ورزقان برگزار شد.

حجت الاسلام محمدزاده ضمن خیر مقدم به محضر حاضرین به ویژه بسیجیان اقشار مختلف اظهار کرد: سپاه هرچه دارد به برکت وجود بسیج است که اکنون شاهد رشد تفکرات بسیجیان کشور در میان ملت های مسلمان هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ورزقان اظهار داشت: شهید مطهری جز ذخایر نظام اسلامی بودند که شخص حضرت امام خمینی (ره) نسبت به ایشان می فرمایند:<< شهید مطهری نتیجه و سرمایه عمر من بود>>.

وی افزود: استاد شهید مطهری شخصیتی بودند که خدماتشان در راه انقلاب و نظام برکسی پوشیده نیست و زندگی نامه ایشان برای همه آحاد جامعه به ویژه نسل جوان می تواند به عنوان چراغ راه هدایت باشد.

مداحی و مولودی خوانی توسط مداح پاشاپور از دیگر برنامه های این همایش بود.

در ادامه حجت الاسلام نظری استاد حوزه و دانشگاه و سخنران اصلی این همایش گفت: فرق بین قرآن  وهابیت و قرآن اسلام در غدیراست و قرآن به همراه اهل بیت قرآن واقعی است، و گرنه وهابیت و داعش نیز قرآن را به عنوان کتاب خود معرفی می نمایند. این ائمه هستند که فرق قرآن اسلام را با قرآن وهابیت مشخص می سازند.

وی اوضاع کنونی کشورها منطقه ،چون،سوریه،عراق،یمن راتکرار تاریخ عنوان نمود و گفت: باید قدردان گذشتگان باشیم که ارزش های اسلام رابی کم وکاست به ما ارزانی داشته اند و ما نیز باید با حفظ این ارزش ها، آنان را برای استفاده آینده گان به آن ها تحویل دهیم.

استاد نظری تصریح کرد: تاجایی که بتوانیم باید ابوالفضل گونه در مقابل دشمنان اسلام مقاومت کنیم که پیروزی نهایی نزدیک است.

این خطیب توانا با اشاره تجاوز نظامی عربستان به یمن اظهار داشت: عربستان درنبردهای زمینی توان مقابله بایمن را ندارد و انشاالله باعزم ملی درکشور یمن، برای پیش روی به طرف عربستان، این کشور نخواهد توانست درمقابل مردم مسلمان یمن مقاومت کند.

وی افزود: ما به کمک های خود به مردمان مظلوم غزه و یمن افتخار می کنیم. اکنون دیگر دوران دفاع مقدس تمام شده و ما رسالت تازه ای به نام بیداری اسلامی داریم. که در این راه امثال شهید حاج عباس عبدالهی جانفشانی ها کرده اند.

حجت الاسلام نظری افزود: ما با پیامبر خود پیمانی داریم و آن حفاظت از دو چیزی است که ایشان در بین ما به امانت گذاشته اند، یعنی؛ قرآن و اهل بیت. هدف ما از حضور در مساجد باید آمادگی برای شهادت در راه دفاع از قرآن و اهل بیت باشد.

وی در پایان خطاب به مردم ورزقان گفت:  افتخارکنید در منطقه ای زندگی می کنید که پای بندی به قوانین و ارزش های اسلامی در آن یک اصل مهم است.

آوای ورزقان:همایش گرامیداشت ولادت امام علی(ع) و هفته عقیدتی و سیاسی در ورزقان برگزار شد/تصویری DSCF5809 DSCF5812 DSCF5822 DSCF5825 DSCF5831 DSCF5840 DSCF5843 DSCF5848

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *