بازنشری 17 اردیبهشت 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رهبر انقلاب به تیم مذاکره کننده هشدار دادند/ دولتمردان برای روزهای بعد از لغو تحریم ها و توافق برنامه ای ندارند

به گزارش آوای ورزقان، الهوردی دهقانی در گفتگو با آناج در خصوص اظهارات و تاکید اخیر رهبری در خطاب به تیم مذاکره کننده مبنی بر اینکه تیم مذاکره کننده ایران باید مواظب باشند که تو سری نخوردند، اظهار کرد: رهبر انقلاب همواره نگران تیم مذاکره کننده هستند چرا که در مقابل این تیم، پنج قدرت مکار و با سابقه بد، استعمارگر مذاکره می کند و رهبر انقلاب به تیم مذاکره کننده هشدار دادند که تیم مذاکره کننده حواسشان باشد که از خطوط قرمز نظام عبور نکنند و به حیله های دشمنان محتاط باشند.

وی افزود: تیم مذاکره کننده ایرانی باید تا آخرین نفس از حقوق مردم ایران دفاع کنند و بدانند که مردم ایران و رهبر انقلاب پشتیبان آنها هستند.

وی تاکید کرد: اگر کشورهای ۱+۵ فکر می کنند که ایران بیشتر از آنها به این توافق نیاز دارد، در اشتباهند بلکه این کشورها به شدت نیازمند این توافق هستند.

نماینده ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال ” آیا دولت بیش از اندازه به رفع مسائل داخلی و اقتصادی از طریق مذاکرات دل نبسته است؟” تصریح کرد: مشکل اساسی در داخل کشور این است که مسوولان و دولتمردان برای روزهای بعد از مذاکرات، توافق و لغو تحریم ها بی برنامه هستند و واقعا نمی دانند که بعد از اینکه تحریم ها لغو شود چه کار باید بکنند.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشور در وضعیت بسته ای قرار گرفته است، تاکید کرد:  اکنون اقتصاد ایران توانایی رقابت با اقتصاد دنیا را ندارد دولت باید با حمایت از تولید داخلی قدرت رقابت را در داخل کشور تقویت کند.

دهقانی با بیان اینکه از لحاظ فرهنگی، سیاسی و نظامی ایران کشور قدرتمندی است و در عرصه سیاسی به استقلال رسیده است، اظهار کرد: علاوه بر اینکه ایران در عرصه سیاسی به قدرت رسیده باید از لحاظ اقتصادی نیز به استقلال برسد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *