اسلایدر 18 اردیبهشت 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آل سعود نقش مکمل رژیم صهیونیستی را در منطقه ایفا می کند/استکبار و دست نشانده هایش توان مقابله با پیشرفت اسلام را ندارند

سرهنگ پاسدار بیت اله بنی هاشمی در گفتگو با آوای ورزقان در خصوص تحولات اخیر یمن و تجاوز وحشیانه آل سعود به این کشور گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا نقشه های خطرناکی برای جهان، خصوصاً جهان اسلام طراحی نموده اند.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان تصریح کرد: در عرصه های گوناگون ردپای حرکات غیرانسانی و ضد بشری آنان مشاهده می شود آن ها ریاکارانه و با قیافه حق به جانب در حال شکستن و از بین بردن تمام معیار های اخلاقی، اعتقادی و انسانی هستند قصد دارند توحش مدرن را جایگزین تمدن ها بنمایند. در ابتدا چنین به نظر می رسید که جهان غرب قصد دارد فرهنگ خود را به عنوان فرهنگ غالب بر جهان مسلط و حاکم کند اما متأسفانه وقتی خوب می نگریم در می یابیم که عمق فاجعه بسیار زیان بارتر از این حرف هاست.

وی گفت: گرفتاری امروز بشریت این است که کسانی ادعای مدیرت جهانی دارند که بر هیچ فرهنگ و تمدن و تعهدی پای بند نیستند، می خواهند با درنده خویی و توحش، صلح را در جهان برقرار کنند، می خواهند با آدم کشی، تروریسم! را از بین ببرند و می خواهند با سرکوب ملت ها، دموکراسی! را توسعه دهند.

سرهنگ پاسدار بنی هاشمی با اشاره به اینکه آنچه در عراق، سوریه ، افغانستان، یمن، فلسطین مظلوم و لبنان شاهد هستیم محصول همین دیدگاه توحش گرایانه غرب است. افزود: آن ها نقشه می کشند، طراحی می کنند و برخی دولت های دست نشانده در منطقه به ویژه عربستان با کج فهمی و خود بزرگ بینی بیمارگونه به عنوان ابزار دست استکبار در اجرای طرح ها و نقشه های شوم آن ها قرار می گیرند.

وی اظهارداشت: در اینکه حمله عربستان سعودی به یمن در راستای سیاست های استکباری و طراحی های آمریکاست هیچ شکی نیست. مقایسه وحشی گری آل سعود در یمن با اقدامت رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان روشن می سازد که همه این جنایات منشأ فکری و اتاق فرماندهی مشترک دارند. بمباران های کور، محاصره دریایی، زمینی، هوایی، سکوت مجامع بین المللی، حمایت خفت بار آمریکا، انگلیس، فرانسه و … قضاوت وارونه شورای امنیت در محکومیت مظلوم، تخریب زیر ساخت های کشور یمن و شرط و شروط های قلدر مآبانه برای پذیرش آتش بس از سوی عربستان سعودی، همه این ها را ما در تهاجمات رژیم صهیونیستی به غزه در جنگ ۲۲ روزه و ۵۱ روز و در لبنان در جنگ ۳۳ روزه تجربه کرده ایم و جهانیان شاهد این نمایش احمقانه امّا تلخ و خونبار بوده اند.

بنی هاشمی گفت: با کمال تأسف، عربستان سعودی نقش مکمل رژیم صیونیستی را بازی می کند و منابع و امکانات جهان اسلام را در جهت تضعیف و تخریب اسلام و تفرقه بین مسلمانان به کار گرفته است. مسلمانان روز به روز در ماهیت پلید خاندان آل سعود بیشتر واقف خواهند شد. هر روز که می گذرد مهر و و نشان اسرائیل بر پیشانی آل سعود بیشتر نمایان تر می گردد.

وی افزود: استکبار با تمام قدرت پوشالیش و آل سعود با تمام حماقت و بی رحمیش، از این که جلوی رشد و پیشرفت اسلام را بگیرند عاجز خواهند ماند. بیداری اسلامی عمیق تر و فراگیر تر از آن است که سردمداران کاخ سفید با ابزارآلات پستی مانند آل سعود و صهیونیسم بتوانند جلوی آن را سد کنند. جهان اسلام با یمن، سوریه، لبنان و عراق متحد، آگاه و قدرتمند بر دشمنان پیروز شده و راه سعادت و امنیت و آسایش ملت های مسلمان را خواهد گشود. انشاا…

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *