اسلایدر 03 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آزادی خرمشهر گواه ایثار و مقاومت ملت ایران بود

آوای ورزقان: آزادی خرمشهر گواه ایثار و مقاومت ملت ایران بود

اللهوردی دهقانی امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان، با تاکید براینکه دشمنان اسلام با حمله به ایران در صدد فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بودند که تکیه جوانان بر باورهای دینی و رهنمودهای ولایت فقیه این توطئه را خنثی کرد، افزود: خرمشهر با تلاش رزمندگان اسلام آزاد شد، در حالی که هیچ کارشناس جنگی امکان آزادی آن را نمی داد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آزاد سازی خرمشهر، نماد ایثار و مقاومت با ایمان به خدا و توجه به رهنمودهای امام خمینی (ره) در زمان جنگ از سوی رزمندگان اسلام  باعث شد تا خرمشهر آزاد شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن همچنان از توطئه های شوم خود دست برنداشته و باید امروز همدلی و همزبانی را در جامعه ترویج کنیم، گفت: اصل تقابل با دشمن همچنان ادامه دارد و جنگ اقتصادی و توطئه های اجتماعی و هجمه فرهنگی، سیاست های غلطی است که دشمنان به راه انداخته است.

وی اضافه کرد: چندین سال است دشمن در کشورهای مسلمان و دوست جمهوری اسلامی در منطقه قصد تفرقه و براندازی دارد و تاکنون موفق نشده است و بدون شک نمی تواند قصد و جرات تجاوز به ایران اسلامی را داشته باشد.

وی گفت: دشمن جوانان سالهای جنگ و فرزندان شرکت کننده در عملیات غرورآفرین بیت المقدس را که همچنان گوش به زنگ در دفاع از آرمانهای شهدا و امام عزیز هستند، بهتر می شناسد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *