استانی 06 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تذکراتی که رهبر انقلاب به مجلسیان دادند/ رهبری گفتند خطوط قرمز نظام همان هایی است که به اطلاع مردم رسانده ایم

به گزارش آوای ورزقان،عباس فلاحی باباجان در گفتگو با خبرنگار آناج در خصوص دیدار نمایندگان مجلس با رهبر اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس و رییس مجلس تذکراتی دادند و فرمودند که مجلسیان باید حسن ظن نسبت به دولت داشته باشند اما خوش باور نباشند و اینکه تعامل به معنای گرو کشی نباشد و همچنین مجلس و دولت حرمت یکدیگر را حفظ کند و در حین صحبت ادب و رفاقت را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب در توصیه به نمایندگان گفتند: نمایندگان باید بدانند که صحبت ها و رفتارشان تاثیری برای انتخابات مجلس دهم نمی گذارد و نباید انتخاباتی رفتار کنید.

وی تصریح کرد: همچنین امام خامنه ای نیز در توصیه به نمایندگان فرمودند که برای برنامه ششم وقت بگذارید چرا که برنامه پنج سال آینده مردم کشور در دست شما خواهد بود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین رهبر معظم انقلاب فرمودند که مجلسیان با قوای مدنی دیگر تعاملی سازنده داشته باشند و ایشان نیز به همدلی و هم زبانی تاکید فراوان کردند.

وی اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین به اقتصاد مقاومتی نیز تاکید کردند و اعلام کردند که در برنامه ششم و برنامه سال ۹۵ نیز سیاست های اقتصاد مقاوتی را عمل کنید و  بحث های نگاه به درون، صرفه جویی، توزیع منابع داخلی به اولویت انضباط ملی پایه صحبت های رهبر معظم انقلاب بود.

وی همچنین تصریح کرد: رهبر انقلاب در خصوص خطوط قرمز نیز گفتند که خطوط قرمز ما همان هایی است که به مردم هم گفتیم و مسوولان باید این خطوط قرمز را رعایت کنند و هیچ سخن پنهانی در خصوص این خطوط قرمز نداریم.

فلاحی اظهار کرد: رهبر انقلاب فرمودند که مواضع مجلسیان باید بیانات حضرت امام خمینی(ره) و کتاب های دست نوشته ایشان باشد  و اصول و مواضع طبق بیانات امام خمینی (ره) تعیین می شود.

وی با بیان اینکه همچنین به مجلسیان در خصوص تعبد، ایمان، عمل صالح تاکید کردند  و گفتند که نمایندگان با خداوند ارتباط محکمی داشته باشند و با صداقت سخن بگویند و رضایت خداوند را جلب کنند و از حق طرفداری کنند و همچنین خطاب به نمایندگان فرمودند که اکنون دیگر باید خود را برای پاسخگویی در محضر خداوند و مردم آماده کنید.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *