سراسری 30 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

حماسه ۹ دی طومار فتنه را در هم پیچید/ ۹ دی سرفصل نوینی از حیات سیاسی را در کشور رقم زد

آوای ورزقان:حماسه ۹ دی طومار فتنه را در هم پیچید/ 9 دی سرفصل نوینی از حیات سیاسی را در کشور رقم زد

به گزارش آوای ورزقان،حجت‌الاسلام و المسلمین “علیرضا سلیمی” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن حماسه ۹ دی، اظهار داشت: مردم با حضور پررنگ خود و با تیزبینی حقیقت را از فضای غبارآلودی که فتنه‌گران ایجاد کرده بودند تشخیص دادند و با این کار طومار فتنه را در هم پیچیده‌اند.

وی ادامه داد: ۹ دی حماسه‌ای ماندگار است، حماسه‌ای که درسی عبرت‌آموز برای نسل جامعه امروز ما است و نشان داد که ملت بزرگ ایران با هدایت رهبری و با بصیرت مثال‌زدنی خود توان بیرون آوردن چشم فتنه را دارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سلیمی افزود: ۹ دی نشان داد که اگر ضد‌انقلاب بخواهد از احساسات پاک مردم بهره بگیرد و عده‌ای در داخل کشور بخواهند در زمین آن‌ها بازی کنند، دست قدرت الهی که از آستین مردم بیرون آمده، می‌تواند بر چشم فتنه‌گران خاک بپاشد و دشمنان خارجی آن‌ها را مأیوس کند.

وی با بیان اینکه چند عامل منشأ به وجود آمدن حماسه ۹ دی شد، تصریح کرد: بصیرت بی‌نظیر مردم، نصیحت‌های مقام معظم رهبری، انسجام ملی و حضور جدی جوانان و نسل سوم و چهارم در حماسه ۹ دی توانست این حماسه پرشکوه را بیافریند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی برای همیشه باید زنده و جاودانه بماند، چرا که سرفصل نوینی از حیات سیاسی را در کشور ما رقم می‌زند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *