اسلایدر 15 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سرپرست باشگاه مس سونگون به مردم ورزقان ظلم می کند/تمام فعالیت‌های باشگاه باید در ورزقان انجام گیرد

آوای ورزقان:سرپرست باشگاه مس سونگون به مردم ورزقان ظلم کرده است/تمام فعالیت‌های باشگاه باید در ورزقان انجام گیرد

اللهوردی دهقانی روز جمعه در گفتگو با اخبرنگار آوای ورزقان اظهارداشت: هیات امنا این باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان متشکل از فرماندار، نماینده مجلس، رییس اداره ورزش و جوانان، رییس آموزش و پرورش، مدیر عامل شرکت مس آذربایجان  است که اقدام به انتخاب سه نفر به عنوان هیئت مدیره باشگاه نموده اند که به شرکت ملی صنایع مس ایران معرفی شده و بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مدیر عامل جدید این باشگاه بزودی معرفی می شود، اظهار کرد: هرکس غیر از این افراد در باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان اقدامی انجام دهد و یا قراردادی با بازیکن، مربی و سایر افراد انجام دهد غیر قانونی است.

دبیر کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه بیش از یک سال و نیم است که فردی در تبریز با میلیاردها تومان از پول شرکت ملی صنایع مس ایران، باشگاهی راه انداخته و برای خودش تیم داری می کند که این خلاف قانون است.

دهقانی با تاکید بر اینکه تمام فعالیت های این باشگاه باید در شهرستان ورزقان انجام گیرد، افزود: غیر از این هیچ عملکردی قابل قبول نیست و اگر انجام گیرد ظلمی در حق مردم این شهرستان است.

نماینده مردم ورزقان در مجلس نهم با بیان اینکه نام این باشگاه فرهنگی ورزشی است، خاطر نشان کرد: هر گونه هزینه این باشگاه باید با نظارت کامل و در جهت انجام زیرساخت های ورزشی و فرهنگی شهرستان ورزقان و به سود کارکنان مس سونگون هزینه شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *