تولیدی 16 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بهره برداری از مصلای شهر ورزقان تا دوماه آینده

آوای ورزقان: بهره برداری از مصلای شهر ورزقان تا دوماه آینده

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نماز جمعه این شهر با تشکر از شهرداری و شورای شهر تهران در امر بازسازی مصلای شهر ورزقان گفت: این مصلا و مسجد جامع شهر ورزقان با نقش و نگار بی نظیر و با معماری خاص در آینده نزدیک با حضور شخصیت های کشوری و استانی افتتاح خواهد شد و دوباره بانک الله اکبر در مناره آن طنین انداز می شود.

مهدوی در ادمه سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد این روز تاریخی را نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) دانست و افزود: حرکت مردم ایران اسلامی در این روز همبستگی مردم با آرمانهای امام راحل(ره)را به رخ رژیم طاغوت کشید و باورهای دینی واعتقادات مردم همیشه در صحنه ایران را عینیت بخشید.

وی حضور میلیونی عاشقان و شیفتگان امام (ره) درمراسم روز سالگرد در مرقد مطهر آن بزرگوار را نشانه عظمت و اندیشه های والای امام (ره) اعلام کرد و یادآورشد: کمتر کسی در دنیا بعد از امامان و ائمه اطهار پیدامی شود بعداز گذشت بیست و شش سال از دنیا رفتن اش این همه مرید و عاشق داشته باشد.

خطیب جمعه ورزقان در بخش دیگری از سخنان خود مسئولیت ها را در جامعه زودگذر عنوان کرد و گفت: این پست ها امانتی در دست ماست و باید از آن بعنوان ابزار در جهت خدمت به محرومان و مستضعفان استفاده بهینه بکنیم و غیر از این باید روزی در مقابل حسابرس دانا و توانا خداوند منان پاسخگو باشیم.

امام جمعه ورزقان به مسئله محیط زیست هم اشاره کرد و اظهار داشت: باید همه در حفظ و نگهداری جنگل و مرتع کوشا و جدی باشیم.

حجت الاسلام مهدوی همچنین به سخنان روز و ترفند های دشمنان هم اشاره کردو بیان نمود: اگر می خواهیم کشوری آزاد و آباد داشته باشیم و این امر تداوم داشته باشد باید با سرمشق قرار دادن بیانات گوهر بار امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به خود متکی بوده و با خود باوری به تولید داخلی توجه و از آن حمایت کنیم.

وی اظهار کرد: دست درازی و خم شدن در مقابل بیگانه در شان و منزلت مردم مسلمان ایران نیست و هیچ وقت نخاهد بود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *