اسلایدر 17 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کلاس داوری درجه ۳ آسیا در ورزقان برگزار شد

آوای ورزقان: کلاس داوری درجه 3 آسیا در ورزقان برگزار شد

سعید پورحیدر در گفتگو با آوای ورزقان اظهار داشت: یک دوره کلاس داوری درجه ۳ آسیا با شرکت ۳۸ نفر از متقاضیان داوری در شهرستان ورزقان به همت هیئت فوتبال شهرستان برگزار شد که در این کلاس محمد پیروز رام (داور پیشکسوت بین‌المللی) به عنوان مدرس حضور داشت و آقایان محمد حیرتی(داور کشوری فوتسال) و فتانت ایشان را همراهی می‌کردند.

وی افزود: در این دوره آموزشی به مدت پنج روز به طول انجامید، علاوه بر آموزش داوری فوتبال یک دوره کلاس توجیهی داوری فوتسال نیز به صورت تئوری و عملی برگزار گردید.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان ورزقان با اشاره به اینکه با برگزاری این دوره آموزشی پیش بینی می‌شود تعداد داوران شهرستان از ۱۲ نفر به ۵۰ نفر افزایش یابد، گفت: حضور این تعداد داور در شهرستان ورزقان ضمن حل مشکل کمبود داور در شهرستان می‌تواند به ارتقاء سطح فوتبال شهرستان کمک نماید.

پور حیدر خاطر نشان کرد: استعداد های بالقوه‌ی در زمینه داوری در شهرستان ورزقان وجود دارد که توانایی پرورش یافتن جهت رسیدن به مدارج بالای داوری در سطح کشور و حتی جهان را دارند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان ورزقان از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری‌ D آسیا در شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.

وی در پایان از زحمات رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، رئیس هیئت فوتبال استان و کمیته داوران هیئت فوتبال استان تشکر و قدردانی کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *