تولیدی 20 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

پایین بودن سطح آگاهی علت اصلی گرایش نوجوان و جوانان به شبکه‌های اجتماعی است

آوای ورزقان: پایین بودن سطح آگاهی علت اصلی گرایش نوجوان و جوانان به شبکه‌های اجتماعی است

به گزارش آوای ورزقان، علی وفادار در جلسه کار گروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی شهرستان ورزقان ریشه بسیاری از مسائل و مشکلات موجود شهرستان را در فرهنگ دانست و گفت: فرمانداری ورزقان توجه ویژه‌ای به مسئله فرهنگ در شهرستان دارد.

وی بر رعایت حقوق شهروندی تاکید کرد و گفت: باید مسئولین بستری فراهم نمایند تا با همکاری مردم حقوق شهروندی در شهرهای شهرستان هرچه بهتر رعایت شود.

فرماندار ورزقان تصریح کرد: با توجه به اینکه ماه رمضان را پیش رو داریم و مردم شهرستان ورزقان نیز به شدت پای‌بند به احکام اسلامی هستند باید روحانیون در منبرها  اشاعه فرهنگ اسلامی ایرانی را در دستور کار خود قرار دهند.

ستوان یکم پاسدار میکائیل بدلی نیز در این جلسه با اشاره به بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی در جامعه ریشه بسیاری از این معضلات را در تهاجمات فرهنگی دشمن دانست و گفت: باید در کشور توجه و سرمایه گذاری ویژه در خصوص مقابله با تهاجمات فرهنگی صورت گیرد.

وی علت اصلی گرایش جوانان و نوجوان به شبکه‌های اجتماعی بیگانه را، نبود اطلاعات دقیق و جامع در خصوص این شبکه‌های اجتماعی دانست و اظهار داشت: باید در این خصوص روشنگری‌های لازم انجام پذیرد.

مسئول فرهنگی سپاه ناحیه ورزقان تصریح کرد: در این گونه کار گروه‌ها باید موضوعات مورد بحث به صورت تخصصی و کارشناسی بررسی شوند.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *