استانی 23 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آغاز غبارروبی مساجد در آستانه ی ماه مبارک رمضان/ همایش طلایه داران تبلیغ در تبریز برگزار می شود

به گزارش آوای ورزقان، حبیب طاهری، رئیس امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت و گو آناج، غبارروبی مساجد در دهه ی آخر ماه شعبان را از ویژه برنامه های اصلی ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: غبارروبی مساجد جهت استقبال از ماه مبارک رمضان در تمام مساجد شهر توسط انجمن های اسلامی که متولیان فرهنگی مساجد هستند، شروع شده است.

وی افزود: همایش طلایه داران تبلیغ روز دوشنبه ۲۵ ام خرداد ماه با حضور نماینده ی ولی فقیه در استان و با شرکت بیش از هزار نفر از روحانیون و علماء در جهت توجیه مبلغان مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان در سالن همایش های مصلی بزرگ تبریز برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه های قرآنی همچون جزء خوانی، سخنرانی پس از نمازها ظهر و عصر و مغرب و عشاء و جلسات تفسیر از جمله ویژه برنامه های دیگر می باشد و در اکثر مساجد نیز طبق روال سال های گذشته  به یمن ماه مبارک سه وقت نماز جماعت اقامه می شود.

طاهری بیان داشت: با توجه به اینکه در مراسم های مذهبی همچون مراسم احیاء شب های قدر، مداحی به عنوان محور برنامه تلقی می شود، ترتیبی داده ایم که در مراسم های آینده به مناجات نیز در کنار مداحی توجه شود و در نشستی که روز سه شنبه ۲۶ خرداد ماه با حضور مداحان پیشکسوت برگزار می شود، به این امر به طور ویژه پرداخته می شود.

رئیس امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در آخر گفت: سایت تبیان نیز در ایام مبارک به طور ویژه در زمینه سوژه های رمضانی فعال خواهد بود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *