اسلایدر 29 خرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نهاد های مردمی چون بسیج در کار فرهنگی بسیار کارگشا است

آوای ورزقان: نهاد های مردمی چون بسیج در کار فرهنگی بسیار کارگشا است

به گزارش آوای ورزقان، امام جمعه ورزقان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورزقان اظهار داشت: با وجود اینکه دشمن با جنگ‌های نیابتی در منطقه سعی در ناامن کردن منطقه دارد ولی جمهوری اسلامی ایران همچنان از جمله امن‌ترین کشورهای جهان است. بنابراین دشمن فرهنگ کشور را هدف قرار داده است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

وی مقوله فرهنگ را مقوله‌ای بسیار مهم خواند و گفت: با وجود تاکیدات متعدد مقام معظم رهبری در خصوص جدی گرفتن کار فرهنگی آن گونه که باید توفیقاتی در این خصوص به دست نیامده است.

حجت الا سلام مسعود مهدوی نهاد های مردمی چون بسیج را در کار فرهنگی بسیار کارگشا دانست و اظهار داشت: بسیج مسئولیت سنگینی بر دوش دارد و با توجه به اینکه بسیج از متن مردم است در واقع مردم خود کار فرهنگی را انجام می‌دهند که این امر بسیار می‌تواند تأثیر گذار باشد.

وی با اعلام این که در خصوص اعزام روحانیون به روستاها در ماه رمضان در شهرستان مشکلاتی وجود دارد گفت: هیچ برنامه فرهنگی نمی‌تواند به مانند منبرها تأثیر گذاری داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان نیز در این جلسه با اشاره به دغدغه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی گفت: متأسفانه فرهنگ القایی از سوی کشور های غربی در سایه برخی بی‌توجهی ها در کشور روز به روز در جامعه پررنگ تر می شوند.

وی سپاه و بسیج را تشکیلاتی مردمی و مردم یار برشمرد که برای تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در کنار مردم به مانند یک سرباز ارائه خدمات می‌نماید.

سرگرد پاسدار موسی صفی حرکت به سوی تمدن عظیم اسلامی و آماده سازی برای ظهور را از اهداف تشکیل نظام جمهور اسلامی دانست و تصریح کرد: هرکس باید در جایگاه خود برای تحقق این هدف به نحو احسن انجام وظیفه نماید.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *