بازنشری 01 تیر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تصویب طرح شفاف‌سازی نمرات کتبی آزمون‌های استخدامی در کمیسیون آموزش

به گزارش آوای ورزقان ،عبدالوحید فیاضی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران؛ در تشریح جزئیات کمیسیون متبوع خود گفت: جلسه این کمیسیون با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش برگزار شد و وی در مورد اقداماتی که قرار است در این وزارتخانه صورت گیرد، گزارشی ارائه کرد.

وی افزود: به گفته معاون وزیر آموزش و پرورش قرار است از تاریخ یک تیر ماه ۹۴ حق نوار مرزی برای پرسنل آموزش و پرورش که در شهرستان‌های مرزی زندگی می‌کنند، پرداخت شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و پرورش با اشاره به بررسی کلیات شفاف‌سازی استخدام دولتی در این کمیسیون تصریح کرد: در جلسه امروز، کمیسیون آموزش به عنوان کمیسیون فرعی کلیات شفاف‌سازی استخدام دولتی را تصویب کرد.

وی ادامه داد: این طرح در این راستای شفاف سازی نمرات و نتیجه آزمون‌های استخدامی ارائه شده تا استخدامی خلاف قانون در دستگاه‌های دولتی و شهرداری‌ها صورت نگیرد.

فیاضی با اشاره به اختلاف پیش آمده میان دانشگاه فنی و حرفه‌ای و وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: طرحی در مجلس تصویب شده بود که آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای که وابسته به آموزش و پرورش بودند، به وزارت علوم منتقل شود، این مهم صورت گرفت اما در بسیاری از شهرها که ساختمان‌های این آموزشکده‌ که متعلق به آموزش و پرورش بود به دانشگاه‌ فنی منتقل نشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطر نشان کرد: در نشست کمیسیون که با حضور مسئولان وزارت دارایی، دیوان محاسبات، وزرات علوم و دانشگاه فنی برگزار شد این مهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که ظرف سه ماه آینده این انتقالات صورت گرفته و گزارش آن ماهی یک بار به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *