سراسری 01 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تفکر ملت ایران درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای به هیچ وجه جداشدنی نیست/ برخی آقایان باید عینک مناسب‌تری بر چشم بگذارند

آوای ورزقان:تفکر ملت ایران درباره برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای به هیچ وجه جداشدنی نیست/ برخی آقایان باید عینک مناسب‌تری بر چشم بگذارند

به گزارش آوای ورزقان،محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران،در واکنش به اظهارات اخیر “احمد شیرزاد” نماینده مجلس ششم مبنی بر این که حرکت ایران در پرونده هسته‌ای هیچ دستاوردی به همراه نداشته، گفت: معتقدم امثال شیرزاد یا شناخت درستی از مسائل سیاسی ندارند و یا این که به خوبی دشمنی دشمن را درک نکرده‌اند.

وی افزود: اگر امثال شیرزاد توهم دشمنی دشمن را علی‌رغم اقدامات امریکا علیه نظام را نمی‌بینند بهتر است عینک مناسب‌تری بر چشم بگذارند.

آصفری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا امثال شیرزاد به دنبال تفکر ترک موضع ایران از برنامه صلح آمیز هسته‌ای در جامعه هستند یا نه،‌ اظهار داشت: معتقدم امثال شیرزاد فکر می‌کنند با کنار گذاشتن فعالیت‌های هسته‌ای ایران می‌توانند آمریکایی‌ها را از اعمال سیاست‌های خصمانه علیه نظام منصرف کنند که اگر این گونه باشد، این قبیل اشخاص نه آمریکا را خوب شناخته و نه سیاست‌های این کشور را درک کرده‌اند.

وی با بیان این که ناتوانی آمریکا در برابر ایران در زمینه‌های دفاعی، مسئله‌ مقابله آمریکا با فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را شکل داد، تصریح کرد: معتقدم امروز حتی اگر ایران موضوع هسته‌ای شدن خود را کنار بگذارد، آمریکا به سراغ بهانه‌های دیگری از جمله حقوق بشر خواهد رفت، و یا اگر مسئله حقوق بشر هم برطرف شود، آن‌ها موضوعات دفاعی و موشکی ایران را به میان خواهند کشید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: بدون شک مشکل آمریکایی‌ها با ایران معطوف به فعالیت‌های هسته‌ای و سایر موضوعات نمی‌شود، چرا که امریکایی‌ها همواره نشان داده‌اند که با اصل نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند و می‌خواهند الگویی چون ایران در دنیا وجود نداشته باشد.

نماینده مردم اراک در ادامه با بیان این که اگر رفقای آقای شیرزاد در دوران اصلاحات فرش قرمز زیر پای آمریکایی‌ها پهن نمی‌کردند، مسائل امروز متفاوت‌تر از گذشته بود، تصریح کرد: برنامه هسته‌ای ایران موضوعی است که امروز هم برای ایران و هم برای طرف غربی جنبه حیثیتی دارد که این امر ما را موظف می‌کند حتی ذره‌ای در رابطه با حقوق هسته‌ای ایران عقب ننشینیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: امثال شیرزاد نباید به دنبال ترک موضع ایران از حقوق برنامه هسته‌ای خود در جامعه باشند، چرا که در غیر این صورت نه مردم و نه هیچ مسئولی اجازه این رفتار را به آن‌ها نخواهند داد.

آصفری در پایان خاطرنشان کرد: تفکر ملت ایران نسبت به برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای‌اش به هیچ وجه تفکر جداشدنی نبوده و امثال شیرزاد باید هرگونه تفکر منتهی به این موضوع را کنار بگذارند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *