بازنشری 08 تیر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

راز قراردادهای عجیب یک تیم لیگ برتری!

به گزارش آوای ورزقان به نقل از دانا، امیر کوشا ،هر فصل یک سری شایعه در مورد قراردادهای لیگ برتری به گوش می‌رسد. از اینکه یک سری بازیکنان رقم قراردادی که ثبت می‌کنند با رقمی که دریافت می‌کنند متفاوت است تا پیش قراردادهای بالایی که به حساب‌شان واریز می‌شود.البته دیگر این مساله دارد عادی می‌شود اما یک اتفاق عجیب و جالب و جدید در یکی از تیم‌های لیگ برتری دارد می‌افتد که با همه اتفاقات گذشته تفاوت دارد.

ظاهرا یکی از تیم‌های لیگ برتری که خوب هم هزینه می‌کند همه کارهای مرتبط با نقل و انتقالات را به دست سرمربی‌اش سپرده. البته این خواسته، جز شرط و شروط‌های آقای سرمربی بوده.

به هر حال آقای سرمربی هم به جای اینکه به فکر جذب بهترین بازیکنان لیگ باشد، بیشتر به این فکر می‌کند که چگونه از راه انتقال بازیکن در آمد بیشتری داشته باشد. به این ترتیب این جناب مثلا جنتلمن و شیک! از بازیکنان مورد نظر می‌خواهد قبل از اینکه وارد مذاکره با او شوند باید با یک مدیربرنامه خاص قرارداد امضا کنند. این اولین و مهمترین شرط آقای سرمربی برای بازیکنان است. جالب اینکه، این مساله برای بازیکنانی که قصد دارند قراردادشان را تمدید کنند هم وجود دارد و جالب‌تر اینکه بازیکنانی که قرارداد هم دارند باید اجبارا با این مدیر برنامه قرارداد ببندند. در غیر این صورت در لیست مازاد قرار می‌گیرند.

به گزارش دنا،  یکی از بازیکنان که با این باشگاه قرارداد داشت، زیر بار این مساله نرفت و در نهایت کنار گذاشته شد. این بازیکن قرار است بعد از ثبت قرارداد با تیم جدیدش همه این مسائل را رسانه‌ای کند اما با وجود داشتن پیشنهادهای خوب هنوز تیم جدیدش را انتخاب نکرده. پس باید منتظر ماند و دید این بازیکن باتجربه راز قراردادهای عجیب این تیم لیگ برتری را فاش می‌کند یا نه.

به نظر می‌رسد اگر این بازیکن هم چنین کاری نکند، یکی از مربیان سابق این تیم لیگ برتری که در جریان همه اتفاقات است، قصد دارد افشاگری کند و پرده از مشکلات و قراردادهای عجیب این تیم لیگ برتری بردارد. پس باید منتظر ماند و دید این افشاگری‌ها چه زمانی رخ می‌دهد و اینکه با افشاگری‌ها چه سرنوشتی در انتظار آقای سرمربی خواهد بود.

به هر حال این آقای مربی وقتی دیده در فوتبال ایران اوضاع خیلی شیرتوشیر است و می شود از بابت تیم بستن در ایران و دلالی دو برابر دستمزد سرمربیگری را کاسب شد ترجیح داده به این عرصه ورود کند. امیدواریم نهادهای نظارتی نسبت به قراردادهای این تیم خاص که اتفاقا از تیم های متمول و دولتی هم محسوب می شود ورود کنند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *