استانی 18 تیر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چه توافق بشود و چه نشود مردم ما شعار “مرگ بر آمریکا و “مرگ بر اسرائیل” را فراموش نمی کنند/ مساله فلسطین مهمترین مساله ماست

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی در گفت و گو با آناج با بیان اینکه روز جهانی قدس از آثار امام خمینی(ره) است، گفت:ان شاءالله امسال نیز مثل سالهای دیگر و باشکوه تر از پیش تمام مسلمانان به صحنه می آیند.

وی ادامه داد: امسال شرایط خاصی وجود دارد؛ موضوع تکفیری ها، داعشی ها، بوکو حرام و غیره نقشه هایی علیه مسلمانان است و آمریکایی ها و صهیونیست ها آنها را به وجود آورده اند و از آنها حمایت می کنند. همه ی اینها به این خاطر است که بتوانند اسرائیل را در حاشیه ای امن قرار بدهند و مسلمانان را با پول و امکانات خودشان نابود کنند.

وی افزود: مصائبی که در سوریه، عراق و کشورهای دیگر رخ می دهد، کارهای شرم آوری است که توسط این گروه های ساخته دست آمریکا و اسرائیل انجام می گیرد. امثال داعش با نام اسلام و دولت اسلامی این کارها را انجام می دهند تا اسرائیل در حاشیه ای امن قرار بگیرد و مسئله ی فلسطین مغفول بماند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: از طرف دیگر برخی از کشورهای خودباخته ی منطقه با نقشه های استکبار جهانی، کارهایی انجام می دهند که مایه شرمساری است و یکی از نمونه های آن عربستان سعودی است که جنایت های وحشیانه ای را در یمن مرتکب شده اند.

وی اظهار کرد: عربستان یک کشور اسلامی است، مکه و مدینه آنجاست، حرمین آنجاست؛ از کشور اسلامی انتظار می رود به کشورهای اسلامی دیگر کمک کند نه لشکرکشی و مظلوم کشی. اینها همه تامین خواسته های آمریکا و اسرائیل است.

وی به تداخل زمانی روز جهانی قدس با جریان مذاکرات هسته ای کشور در وین، خاطرنشان کرد: سربازان خط مقدم که به قول مقام معظم رهبری جوانان غیور، شجاع، متدین و امین هستند، در برابر کشورهای چون نهنگ مقاومت می کنند بنابراین مردم در روز قدس با حضور گسترده خود به آمریکا و اسرائیل و پیروانشان اعلام خواهند کرد که این مسائل هرگز باعث نمی شود جهان اسلام و ملت ایران از مساله فلسطین غفلت کند.

امام جمعه مردم مراغه عنوان کرد: مساله فلسطین مهمترین مساله ماست و ما از هر فرصتی در این زمینه استفاده خواهیم کرد. از طرف دیگر تیم مذاکره کننده هسته ای با مقاومت خود بدون اینکه از تهدید طرف مقابل بترسند، با شجاعت برابر آنان ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: تا جایی که خطوط قرمز رعایت شود و توافق متوازن و عادلانه باشد، ایران توافق نامه را امضا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه چه توافق صورت بگیرد و چه نگیرد مردم ایران شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل را فراموش نکرده و نمی کنند و فردا این حقیقت را در روز قدس به دنیا اعلام می کنند، تصریح کرد: اگر فردا تا زمان راهپیمایی توافق صورت بگیرد، چه بهتر که پس از توافق هم از این قهرمانان غیور حمایت کنیم و اگر هم توافق صورت نگرفت باید باز هم تیم هسته ای را حمایت کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه مقامات اسرائیلی احساس خطر می کنند و با توافق مخالفند، گفت: به نظر می رسد اگر توافقی قرار است انجام بگیرد، در روزی باشد که روز مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاست.

وی در پایان بیان کرد: مردم ما فردا حمایت خود از مردم فلسطین و تنفرشان از رژیم جعلی اسرائیل را اعلام و از سیاست های استکباری اظهار برائت خواهند کرد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *