استانی 20 تیر 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سران کشورهای عربی کور خوانده اند/ نمی توانند نور اسلام را خاموش کنند/ زلزله سیاسی آل سعود موجب اضمحلال این کشور می شود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج،حجت الاسلام  والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز در جمع مردم روزه دار و ولایت مدار شهر تبریز با اشاره به افول مسئله فلسطین در دنیا قبل از انقلاب اسلامی، گفت: به برکت انوار انقلاب بابرکت اسلامی بود که مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح شد.

وی اظهار کرد: بیش از ۶ دهه است که مردم مظلوم فلسطین تحت ظلم و ستم آنان قرار دارند و کشورهای عربی در این مدت هیچ گونه کمکی به این کشورها انجام نداده‌اند و غربی‌ها نیز همواره از این رژیم حمایت کرده‌اند.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش عنوان کرد:  هر سال سه میلیارد دلار کمک‌های سالانه به این رژیم توسط غرب صورت می‌گیرد و سلاح‌های کشتار جمعی را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می‌دهند و این رژیم به مرکز عمده نگهداری تسلیحات هسته‌ای تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه سازمان های بین المللی در برابر جنایت های ضد بشری اسرائیلی ها سکوته کرده اند، اظهار کرد: هیچ اقدام موثری از این سازمان های بین المللی دیده نمی شود و هیچی کاری در جهت احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین انجام نمی دهند.

وی خاطرنشان کرد: مستکبران با بهره برداری از گروه های تکفیری و گسترش تروریسم در منطقه سعی دارند مسلمانان را درگیر مسایل فرقه ای کنند و به سیاست های منطقه خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: روز قدس نمادی از مبارزه جهان اسلام در مبارزه با استکبار بوده و امام راحل در یک پیامی تاریخی این مناسبت را اعلام کردند و امروز نیز با توجه به شرایط منطقه و جنایات گسترده اسرائیل در منطقه برگزاری روز جهانی قدس حرکتی برای حفظ امنیت منطقه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز پس از سه دهه از اعلام روز جهانی قدس، این حرکت فراتر از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بوده و به یک نماد مبارزه با ظلم و ستم مبدل شده است.

آل‌هاشم خاطرنشان کرد: امروز با راهپیمایی روز جهانی قدس جنایات اسرائیل برای جهانیان بیش از گذشته مشخص و متجلی می‌شود و یادآوری این جنایت‌ها زمینه‌ساز تحولات تدریجی مثبت در منطقه است.

آل هاشم بیان کرد: سران کشورهای عربی در راستای اهداف قدرتمندان به جنگ های نیابتی روی آورده و سعی دارند نور اسلام و مقاومت را خاموش کنند که کور خوانده اند.

وی افزود: اسلام و برنامه‌های اسلام گسترش روزافزون دارد و نور این حرکت‌ها در کشورهای اسلامی در حال تعمیق است.

وی تصریح کرد: حمله گسترده عربستان به مردم مظلوم یمن و حمایت از گروه‌های تکفیری نمادی از جنگ نیابتی است که با هدف برتری رژیم صهیونیستی و منحرف کردن افکار عمومی از مسئله فلسطین انجام می‌شود.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: عربستان با اتحاد با رژیم صهیونیستی علیه مردم یمن وارد جنگ شده و این موضوع نشان از آغاز دوران اضمحلال آل‌سعود است.

وی ادامه داد: زلزله سیاسی در آل سعود رخ داده و ولیعهد این کشور به خاطر مسائل یمن تغییر یافت و وزیر امور خارجه این کشور نیز تغییر یافته که این مسائل زلزله سیاسی در این کشور را تائید می کند که موجب اضمحلال آل‌سعود خواهد شد.

آل هاشم خاطر نشان کرد: امروز بعد از گذشت ۳۶ سال از انقلاب اسلامی ایران ، این جنبش منشا حرکت‌های بزرگ بوده و الگویی برای کشورهای اسلامی است و به همین خاطر مورد کینه و نفرت استکبار قرار دارد.

وی تاکید کرد: یکی از دشمنی‌های غرب و کینه‌ورزی آنان در موضوع مذاکرات هسته‌ای متجلی شده است و از ۱۴ سال قبل دشمنی‌ها را آغاز کرده و سعی داشتند تا با دو قطبی کردن کشور تفرقه‌اندازی کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با وجود تمام تلاش‌ها امروز وحدت و انسجام مثال‌زدنی را شاهد هستیم و در سایه تدابیر رهبری و بصیرت مردم شاهد پیشرفت و پیروزی و اعتلای کشور در عرصه‌های مختلف هستیم.

آل‌هاشم افزود: عظمت جمهوری اسلامی ایران سبب شده تا دشمنان اعتراف کنند که  بدون جمهوری اسلامی ایران مشکلات منطقه قابل حل شدن نیست.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *