تولیدی 04 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تنها راه نجات اسلام پشتیبانی قاطع از جمهوری اسلامی و پیوستن به خط اصیل اسلام محمدی است

آوای ورزقان: تنها راه نجات اسلام پشتيباني قاطع از جمهوري اسلامي و پيوستن به خط اصيل اسلام محمدی است

به گزارش آوای ورزقان، شهید والامقام بهرام آزادی در سال ۱۳۴۴ در یک خانواده مؤمن در روستای مسقران از توابع شهرستان ورزقان به دنیا آمد. تحصیلات دوره دبستان را در زادگاهش و تحصیلات دوره راهنمایی را در شهرستان اهر سپری نمود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به علت علاقه خاص به پاسداری از انقلاب اسلامی در سن ۱۸ سالگی وارد سپاه اهر شده و به‌عنوان پاسدار رسمی استخدام شد.

بعد از عزیمت به جبهه‌های نبرد، وی از هم‌رزمان شهید مهدی باکری بوده و از افراد برجسته لشکر عاشورا محسوب می‌شد. در عملیات بدر و کربلای ۴ و ۵ شرکت نموده و در سال ۶۵ در عملیات، مجروح گشته و کمی بالاتر از قلبش، ترکش‌خورده بود. در آن سال وی معاون گروهان یک المهدی بود.

سرانجام بهرام آزادی در مورخه ۲۵/۵/۶۶ در کوه بوالفتح عراق به فیض شهادت رسید و با خون پاک خود از میهن اسلامی حراست کرد.

در زیر گزیده‌ای از وصیت نامه این شهید والامقام را می خوانیم؛

اشهد ان لا اله الا الله     اشهد ان محمد رسول‌الله      اشهد ان علیا ولی‌الله

با آرزوی توفیق به رزمندگان کفر ستیز اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل با درود فراوان به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی

تا حال من مرده بودم و این لحظه آغاز و جهاد شهادتم است این احساس را می‌کنم که تازه دارم متولد می‌شوم و زندگی جاودانه خود را آغاز می‌کنم شهادت انسان را به درجه اعلای ملکوتی می‌رساند چقدر شهادت در راه خدا زیباست مانند گل محمدی می‌ماند که وارثان خون پاک شهداء از آن می‌پویند راه خدا بهترین وبرترین راه‌هاست. پوینده و کوشنده این راه باشید تنها راه نجات اسلام و رهایی مستضعفین و پیروزی نهایی پشتیبانی قاطع و بی‌دریغ خود را از دولت جمهوری اسلامی و پیوستن به خط امام که همان خط اصیل اسلام و محمد (ص) است. در هرکجا که هستید از روحانیت مبارز دفاع کنید تا اسلام را به‌تمامی جهان صادر کنید و هیچ‌وقت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی را تنها نگذارید ای مردم مسلمان ما برای خاک نمی‌جنگیم. ما برای اسلام می‌جنگیم ای امت شهیدپرور آستین‌ها بالا بزنید و از جنگ شهادت در راه خدا نترسید و بر اسرائیل کافر بشورید و به تمام مسلمانان و به حضور برادران سپاهی و بسیجی و نظامی توصیه می‌شود که همیشه پشتیبانی رهبر عزیز و ولایت‌فقیه و روحانیت مبارز باشید تا هیچ‌گونه آسیبی به آن‌ها نرسد نگذارید نهادهای انقلابی اسلامی از افراد مؤمن خالی باشد خدایا از دیار خویش خارج نشدم جز آنکه حکومتت را یاری کنم جامعه اسلامی که مورد تاخت تاز اجانب قرارگرفته به صلاح آرامش آرم.

خداوندا مستضعفین جهان را متوجه حقوق ازدست‌رفته‌شان نما و آنان را بر آن دار حق خویش را از حلقوم جنایتکاران و ستمکاران جهان بیرون آورند و متعهد و متفق حکومت جهانی مستضعفین را تشکیل دهند.

ای مستضعفین پروردگار شما اراده فرموده که شما ائمه و پیشوای وارث زمین گرداند قدر خویش را دانسته و با اعتمادبه‌نفس مبارزه همه‌جانبه خویش را بر ضد مستکبرین آغاز کنید.

  1. بر ضد مستکبرین بشوریم و در کنار محرومان جهانی مبارزه پیکر را سازمان‌دهی و دنبال کنیم.
  2. برای برپائی و دنبال نمودن چنین هدفی هسته مرکزی بهره‌گیری را قرآن و عترت آن قرار دهید.
  3. با توسل به قرآن کریم و عترت رهبری واقعی خویش را شناخته و از پیروی دستوراتش هیچ‌گونه سستی و کاهلی روا ندارید.
  4. قبل از آنکه به فکر خود باشید به فکر دیگران بوده و قبل از آنکه به حسابتان برسند حسابرس خویش باشید.

شما پدران و مادران شهیدانی که فرزندانشان را ازدست‌داده‌اند و پدر و مادر خودم حضور یابم و این راه را با میل اراده و اندیشه و بینش خودم برگزیده‌ام و هیچ عاملی دیگر در این گزینش مؤثر نبوده است.

از تو همسرم نیز می‌خواهم که اگر نتوانستم حق همسری تو را اعداء کنم مرا عفو کنی و در آینده و صبر شکیبایی پیشه خودسازی در مقابل ظلم بیدار و مقاوم استوار بایستی و غم و اندوه به خود راه ندهی ای پیروان اسلام و دوستداران امام زمان بدانید جهاد مهم‌ترین فروع دین است به اموال و نفس خود را در راه اسلام و در راه خدا جهاد کنید و باری خدایا به پدران و مادران ما آگاهی و فرزندان و برادران و خواهران ما پشتیبانی از جهاد مقدس اسلام مرحمت بفرما. والسلام.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *