استانی 05 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

هیچ توافق محرمانه ای نباید از نمایندگان مجلس مخفی بماند/ برخی نمایندگان معتقدند مجلس نباید قبل از کنگره آمریکا نظر خود را اعلام کند

به گزارش آوای ورزقان، محمد اسماعیل سعیدی در گفتگو با آناج در واکنش به ادعای سوزان رایس، مشاور امنیت ملی اوباما مبنی بر اینکه ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اسنادی در خصوص حل و فصل جنبه نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای این کشور تهیه کرده‌اند که منتشر نشده است، اظهار کرد: بنده نیز در اخبار مشاهده کردم که جان کری و مشاور امنیت ملی اوباما اعلام کرده که توافقی محرمانه و غیر قابل انتشار بین تیم مذاکره کننده ایران و کشورهای غربی صورت گرفته، هم اکنون نمایندگان در حال بررسی موضوع هستند.

وی تاکید کرد: البته بعید نیست بخشی از توافق محرمانه باشد، با این حال محرمانه می تواند در حد عموم باشد نه در حد نمایندگان مجلس، هر توافقی که بین هیئت ایرانی و کشورهای غربی صورت می گیرد نباید محرمانه باشد، نمایندگان مجلس باید از آن اطلاع داشته باشند.

وی با بیان اینکه مقرر شده که کمیسیون ویژه ای در مجلس با حضور ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس برای بررسی جمع بندی هسته ای تشکیل شود، در خصوص فضای کنونی مجلس تصریح کرد: برخی از نمایندگان مجلس معتقد هستند که مجلس نباید نظر خود را در خصوص جمع بندی هسته ای قبل از کنگره آمریکا اعلام کند، این در حالی است که برخی از همکاران هم معتقدند که اعلام کردن نظر مجلس ایران قبل از کنگره مانعی ندارد.

دبیر اول کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه بنده نیز به عنوان نماینده مجلس این جمع بندی هسته ای را با دقت بررسی و مطالعه خواهم کرد، گفت: همه نمایندگان مجلس وظیفه دارند تا این جمع بندی هسته ای را با دقتی بسیار مطالعه و بررسی کنند.

 جایگزین موتورسیکلت های هیبریدی و برقی برای موتورسیکلت های کنونی

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: در کمیسیون اجتماعی مجلس در سال ۹۲ با حضور بسیاری از مسوولان، جلساتی تخصصی برای حل معضل آلودگی و ترافیک شهرها بخصوص کلانشهرها برگزار کردیم، مقرر شد که موتورسیکلت های هیبریدی و برقی جایگزین موتورسیکلت های کنونی شود.

سعیدی در پایان افزود: اکنون در شهر تهران موتور سیکلت های هیبریدی و برقی تولید می شود و مقرر شده که این موتورها نیز در کلانشهرهای دیگر چون تبریز جایگزین شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *