اسلایدر 05 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بزرگراه خواجه-ورزقان تا سال ۹۶ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

آوای ورزقان: بزرگراه خواجه-ورزقان تا سال 96 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

علی وفادار عصر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان، مشکل اصلی بزرگراه خواجه – ورزقان را تملک اراضی واقع در مسیر بزرگراه و پرداخت حقوق صاحبان املاک عنوان کرد و اظهار داشت: طی جلساتی که اخیراً با مسئولین مربوطه برگزار کرده‌ایم این مشکل در اسرع وقت حل خواهد شد و کار احداث بزرگراه با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

وی گفت: کلیه ادارات و سازمان‌ها باید در احداث این بزرگراه همکاری لازم را داشته باشند و از هر گونه سنگ‌اندازی‌ها خودداری نمایند.

فرماندار ورزقان با اشاره به اینکه بزرگراه خواجه – ورزقان حداکثر تا سال ۹۶ به بهره‌برداری خواهد رسید تأکید کرد: اگر شرکت مس تعهدات خود را نسبت به بزرگراه خواجه – ورزقان به‌موقع پرداخت می‌کرد در آینده نزدیک می‌توانستیم شاهد بهره‌برداری از این بزرگراه باشیم.

وی یکی دیگر از علل کندی کار احداث بزرگراه را، شرایط آب و هوایی منطقه عنوان کرد و افزود: در شهرستان ورزقان به علت زمستان‌های زودرس و طولانی در واقع بیش از نیمی از سال را برای کار عمرانی از دست می‌دهیم.

وفادار با اشاره آغاز عملیات اصلاح و روکش آسفالت راه ارتباطی ورزقان – خاروانا تصریح کرد: روکش آسفالت این مسیر از طرف خاروانا به ورزقان شروع شده است و در آینده نیز از داخل شهر ورزقان و فلکه سونگون به‌طرف سه‌راه چیچکلو ادامه خواهد یافت و امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *