بازنشری 12 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ابراز تمایل محسن هاشمی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس/ یک درصد هم به رد صلاحیت فکر نمی کنم

به گزارش آوای ورزقان به نقل از دانا، محسن هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی که صبح امروز برای افتتاح چنیدن پروژه عمرانی و افتتاحیه مسابقات بسکتبال لیگ  دانشگاه های آزاد کشور به همراه رئیس دانشگاه آزاد به سمنان سفر کرده بود،  در مصاحبه خود با خبرنگاران برای کاندیاتوری در مجلس اظهار تمایل و بیان کرد: ما در جمهوری اسلامی خدمت را رد نمی کنیم ،اگر لازم باشد باید حضور پیدا کرد.

بزرگترین پسر آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه تمامی ساخت و سازهای دانشگاه های آزاد بدون اتکا به بودجه دولت ساخته شده است، تصریح کرد:دانشگاه آزاد هیچ گونه کمک نفتی از دولت نمی گیرد و یکی از نمونه های بارز اقتصاد مقاومتی است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص  احتمال رد صلاحیتش از سوی شورای نگهبان بیان کرد: امیدواریم این اتفاق نیفتد شما هم نفوس بد نزیند اصلا این حرف را نزنید که شورای نگهبان حواسش به این طور حرف ها برود، ۱درصدم هم به رد صلاحیت فکر نمی کنم.

در اینجا واکنش یکی از نزدیکان آیت الله هم در خصوص این سوال جالب بود، وی گفت: واکنش آیت الله هاشمی در این خصوص خیلی بزرگوارانه است ایشان فرموده اند: ما نه تقابل می کنیم و نه دست روی دست می گذاریم ما تعامل فعال می کنیم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *