استانی 17 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

رونمایی از کاندیداهای احتمالی مجلس در جشنواره «کباب بناب»

به گزارش آوای ورزقان و به نقل از آناج، با اعلام روز هفتم اسفندماه سال ۱۳۹۴ از سوی شورای نگهبان و وزارت کشور برای برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فعالیت کاندیداهای احتمالی برای نشستن بر صندلی سبز بهارستان آهنگ جدیدی به خود گرفته است.
ارسال پیامک تبریک با مضمون مناسبت‌های ملی و مذهبی، حضور پررنگ در مجامع عمومی، شرکت در جشن‌ها، مراسم ترحیم افراد، حضور در مجامع و اماکن ورزشی و نیز ایجاد کمپین‌های حمایتی در فضای مجازی از جمله حرکت‌هایی است که از سوی اکثر کاندیداهای احتمالی در حوزه انتخابیه بناب دیده می‌شود.
برهمین اساس، در حاشیه مراسم و برگزاری جشنواره ملی«کباب بناب» که با حضور مسعود سلطانی‌فر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، جمعی از مسئولان و جمع کثیری از اقشار مختلف مردم از سراسر میهن اسلامی برگزار شد، شاهد حضور و رونمایی از برخی چهره‌ها و کاندیداهای احتمالی مجلس نیز بودیم و حضور برخی از این افراد باعث شد که برخی از مسئولان شهرستان نیز آنها را در این جشنواره همراهی کنند.
این رفت و آمدها و نیز همراهی‌ها در حالی صورت می‌گیرند که هفته گذشته ولی‌الله فرج‌اللهی فرماندار بناب در جلسه شورای اداری شهرستان با لحنی تند خطاب به مسئولان شهرستان اظهار کرد «حق همراهی هیچ یک از کاندیداهای احتمالی را نداشته و در صورت مشاهده با مسئولان مزبور برخورد می‌شود».
اما با این وجود احتمالاً فرماندار محترم شهرستان بناب این صحنه‌ها را به چشم ندیده‌اند و یا اگر هم دیده باشند، شاید همراهی کاندیداهای احتمالی مجلس توسط مسئولان را در جشنواره ملی«کباب بناب» استثناء اعلام کرده‌اند.
شهرستان بناب با جمعیتی در حدود ۱۴۰ هزار نفر در جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی قرار گرفته و این حوزه انتخابیه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا به حال ۷ نماینده را به خود دیده است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *