تولیدی 21 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تلاش می‌کنیم تا بدهی‌های زلزله‌زدگان ارسباران مورد بخشودگی قرار گیرد

آوای ورزقان: تلاش می‌کنیم تا بدهی‌های زلزله‌زدگان ارسباران مورد بخشودگی قرار گیرد

الهوردی دهقانی در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان، درباره دومین سالگرد وقوع زلزله در شهرستان ورزقان گفت: در زلزله ورزقان ۳۰۶ نفر از مردم شهرستان‌های ورزقان، هریس و اهر جان باختند و بسیاری از خانه‌ها و تأسیسات زیر بنایی با آسیب جدی روبرو شد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی، با تسلیت به خانواده‌هایی که در زلزله ورزقان نزدیکان خود را از دست دادند، گفت: از تمامی هم‌وطنان و مردم آذربایجان برای کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده شهرستان ورزقان تشکر می‌کنم.

دهقانی از اقدامات انجام‌شده درزمینهٔ بازسازی مناطق زلزله‌زده توسط دولت دهم و دولت کنونی تشکر کرد و گفت: اقداماتی درزمینهٔ رفع نواقص موجود در تأسیسات آب‌رسانی، برق‌رسانی و جاده‌های شهرستان ورزقان که از زلزله دچار آسیب شدند انجام‌شده و انشالله تا پایان سال ۹۴ به اتمام خواهند رسید.

وی با تأکید بر اینکه بعضی از شرکت‌های عهده‌دار ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده دبه در آورده و واحدهای مسکونی را بیشتر از قیمت توافقی احداث و به مردم تحویل داده‌اند که این کار با رضایت صاحبان املاک صورت گرفته است.

دبیر کمسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: بازپرداخت وام‌های زلزله ورزقان یک سال دیگر تمدیدشده است و ما تلاش می‌نمایم مسئولین را مجاب نماییم تا بدهی‌های مردم زلزله‌زده ارسباران مورد بخشودگی قرار گیرند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *