بازنشری 23 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بازی‌های لیگ ایران همیشه سخت است/ برای انتخاب یازده بازیکن اصلی دچار مشکل شده‌ام

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، “تونی اولیویرا” سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با راه آهن در جمع خبرنگاران در خصوص این بازی اظهار داشت: ما خود را برای مقابله با راه آهن به خوبی آماده کرده‌ایم. از دو بازی قبلی آنها خبر داریم و می‌دانیم که بک تساوی و یک شکست کسب کرده‌اند. بازی مقابل راه آهن بازی سختی خواهد بود چون آنها برای دفاع کردن و ضد حمله پا به میدان می گذارند و ما بعد از بازی گسترش به خوبی تمرین کرده ایم و انتظار داریم با  آمادگی مطلوبی برابر راه آهن قرار بگیریم.

وی افزود: ما خود را نه برنده می‌دانیم و نه بازنده و در نود دقیقه قابلیت‌هایمان را به نمایش خواهیم گذاشت. امیدوارم شاگردانم بجنگند و سه امتیاز بازی فردا را کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد شناخت از تیم راه آهن اذعان داشت: من در مورد لیگ برتری شدن دقایق آخر راه آهن اطلاع دقیقی ندارم ولی می‌دانم که مقابل فولاد خوب کار کردند ولی مقابل سایپا به مشکل خوردند. ما به چشم تیم ضعیف به راه آهن نگاه نمی‌کنیم. بازی های لیگ ایران همواره مشکل بوده است و ما مقابل هر تیمی که بازی می‌کنیم انتظار کسب سه امتیاز را داریم.

وی ادامه داد: ما هر روز در تلاش برای بهبود فیزیکی و تاکتیکی تیم هستیم. در هفته گذشته من کلا از تمام کارهای بازیکنانم در تمرین راضی هستم و این تلاش خوب بازیکنان کار من را برای انتخاب یازده نفر اصلی سخت‌تر کرده است.

اولیویرا در خصوص استقبال کم هواداران در دیدارهای قبلی هم عنوان کرد: هواداران تراکتورسازی روح تیم هستند. نمی‌دانم به علت گرما بوده یا چیز دیگری در مقابل گسترش تعداد زیادی به ورزشگاه نیامدند. ما می‌دانیم که هواداران هیچ وقت ما را تنها نمی‌گذارند. امیدوارم با حمایت آنها بهترین بازی‌ها را به نمایش خواهیم گذاشت.

وی در مورد مصدومان بازی فردا گفت: خوشبختانه برای بازی فردا هیچ مصدومی نداریم.

سرمربی تراکتورسازان در خاتمه در مورد بازیکنان سرباز تیمش که مدت‌ها بازی نکرده بودند، بیان داشت: بازی کردن با تمرین کردن تفاوت زیادی دارد. سه بازیکن در فصل پیش با ما تمرین می‌کردند ولی پنج بازیکن سرباز ما هنوز روال عادی برای بازی‌ها را کسب نکرده‌اند. ما بازی‌های دوستانه زیادی قبل از شروع فصل نداشتیم اما با این حال سعی داریم این بازیکنانی که بازی نکرده اند را با تیم ترکیب و هماهنگ کنیم تا تعادل تیمی خوبی بدست بیاوریم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *