بازنشری 23 مرداد 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تراکتورسازی در خانه از پسِ راه آهن برنیامد / شاگردان تونی بازی برده را با تساوی عوض کردند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، تیم‌های تراکتورسازی تبریز و راه آهن امروز جمعه در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال کشورمان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا شاگردان اولیویرا بدین ترتیب دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

این دیدار با بازی سرد دو تیم آغاز شد و در حالی که ۱۵ دقیقه از آغاز بازی گذشته بود اما تا این لحظه از بازی هیچ موقعیتی روی دروازه‌ها بوجود نیامده بود.

در دقیقه ۱۸ ضربه آگوستو سزار یخ بازی را آب کرد اما واکنش دروازه‌بان راه آهن شوت سهمگین این بازیکن را برگشت داد.

در ادامه تراکتورسازی که میل بیشتری برای گلزنی نشان می‌داد در دقیقه ۲۲ و در دومین حمله جدی خود به گل رسید. ارسال دقیق رمزی با جایگیری مناسب و ضربه سر چکشی رفیعی وارد دروازه تیم مهمان شد تا تراکتورسازی یک بر صفر پیش بیافتد.

سرخ پوشان پس از این گل تیم برتر میدان بودند و می‌توانستند توسط آگوستو سزار به گل دوم هم برسند اما هوشیاری مدافعان راه آهن مانع از گلزنی این بازیکن برزیلی و جوان شد تا در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر تراکتورسازی به پایان برسد.

در نیمه دوم تراکتورسازی بازی را بهتر آغاز کرد و می‌توانست در همان دقایق آغازین توسط سامان نریمان جهان به گل دوم برسد اما کاپیتان امروز تراکتورسازی در موقعیتی ایده آل و در حالی که دروازه‌بان راه آهن را نیز جا گذاشته بود، توپ را به بالای دروازه این تیم زد.

پس از این حمله راه آهن روی دروازه تراکتورسازی فشار آورد و صاحب چندین موقعیت خطرناک شد اما درخشش اخباری مهاجمان تیم زرد پوش میدان را ناکام گذاشت.

در ادامه تونی برای حفظ نتیجه دست به چند تعویض زد که البته یکی از آنها اجباری بود و آقایی مصدوم جای خود را به میرهانی هاشمی سپرد و نریمان جهان و عبدالله زاده نیز به ترتیب با بختیار رحمانی و سینا عشوری تعویض شدند.

راه آهن که نمی‌خواست همچون هفته گذشته مقابل حریفش شکست بخورد در حملاتش خطرناک ظاهر می‌شد و بالاخره در دقیقه ۸۸ بازی توسط مهرداد محمدی به گل تساوی رسید. این بازیکن روی دستپاچگی مدافعان تراکتورسازی صاحب موقعیت شوت زنی شد و با ضربه‌ای سرکش به دور از دستان اخباری توپ را به کنج دروازه تیم میزبان چسباند تا حساب کار یک بر یک مساوی شود.

پس از این گل شاگردان تونی با حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه برای زدن گل برتری و فرار از این تساوی، سراسر حمله شدند اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا دو تیم امتیازات بازی را تقسیم کنند.

با این نتیجه تراکتورسازی ۵ امتیازی شده و با سه پله نزول در رده ششم جدول قرار گرفت. تیم راه آهن نیز به لطف تک امتیاز این بازی ۲ امتیازی شده و بدون تغییر در همان رده چهاردهم باقی ماند.

اشکان خورشیدی قاضی این دیدار بود که در طول بازی ۴ بار دست به جیب شده و به ایان رمزی، آگوستو سزار و سعید آقایی از تراکتورسازی و حسین کریمی از راه آهن کارت زرد نشان داد.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری ،شجاع خلیل زاده، کارلوس کاردوسو، علی حمودی، سعید آقایی (میرهانی هاشمی۵۹)، احمد عبدالله زاده (سینا عشوری ۸۵)، آگوستو سزار، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان (بختیار‌ رحمانی۶۵)، ایان رمزی و حمزه یونس
سرمربی: تونی اولیویرا

ترکیب راه آهن: ایگور ننزیچ، میلاد ابطحی، ابراهیم کریمی، محسن ایران نژاد ، سیداحمد مهدی زاده(حسین کریمی ۳۵)، مهرداد محمدی، سیامک کوهنورد(امین منوچهری ۶۵)، بهادر عبدی، مهدی جعفرپور، حمیدرضا دیوسالار و میلاد محمدی(امیر نصر آزادانی ۸۵)
سرمربی: فرهاد کاظمی

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *