استانی 03 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ممانعت حضرتعالی از هجرت امام جمعه تبریز به تهران خبر مسرت بخش و امید آفرینی بود

آوای ورزقان:ممانعت حضرتعالی از هجرت امام جمعه تبریز به تهران خبر مسرت بخش و امید آفرینی بود

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، در پی اعلام مخالفت رهبر معظم انقلاب با هجرت آیت الله مجتهد شبستری به تهران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجانشرقی، طی نامه ای سر گشاده از محضر مقام عظمای ولایت تشکر و قدردانی کردند. متن نامه به این شرح می باشد:

 

بسمه الله کلمه المعتصمین

به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)

با عرض خالصانه ترین سلامها و درودها

تاکید حضرتعالی مبنی بر ادامه ی حضور آیت الله مجتهد شبستری در کسوت امامت جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان ولایتمدار آذربایجان بار دیگر عمق عنایت مستطاب عالی را به این خطه ی مهم و حساس نشان داد.

باری؛ ممانعت حضرتعالی از هجرت امام جمعه عالیقدر تبریز به تهران خبر مسرت بخش و امید آفرینی بود که دلهای مردم مومن و انقلابی این استان را شاد نمود.

 

رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی؛

تاکید حضرتعالی بر ادامه حضورحضرت آیت الله مجتهد شبستری در این استان مهر تاییدی بر کارنامه درخشان ایشان بود.آیت الله مجتهد شبستری در طی دو دهه توانسته اند با اقتدا به ولی امرشان،این خطه حساس را در نهایت دوراندیشی و درایت مدیریت کنند.

در سایه تدابیر و داریتهای این عالم مبارز بوده است که عنوان فرموده اید”با وجود ایشان دلم از آن استان راحت است” و همچنین تبریز و آذربایجان غیور برای نمایندگی شما مردی چنین می طلبد که حضرتتان نیز بر آن صحه گذاشته و فرموده اید: “تبریز اهم است”.نقش آیت الله مجتهدشبستری در استان نقش بی بدیل و بی همانندی است.

همه ی بیانات حضرتعالی و اتفاقات رخ داده موید پیوند تاریخی و ناگسستنی آذربایجان ولایتمدار با حضرتعالی است و این جملات که به نمایندگی از مردم شریف تبریز و آذربایجان خدمتتان نوشته می شود نه با خامه قلم که با خون رگ نگاشته شده است.

در آخر خطابی هم به خدمت آیت الله مجتهد شبستری؛

 

حضرت آیت الله مجتهد شبستری؛

ارج و قرب شما در محضر رهبر انقلاب مایه ی سرافرازی مردم آذربایجان است.اما از همه مهمتر ولایتمداری و اطاعت پذیری شماست که مردم تبریز و استان را در بین مردم ایران سرفراز نموده است.عملکرد شما در مقابله با فتنه ۸۸ تابلو درخشان عظمت و ولایتمداری این استان است.

با آرزوی طول عمر با عزت ولی امر مسلمین جهان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان آذربایجانشرقی

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *