اسلایدر 02 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۲۲۵ نفر از بسیجیان ورزقان به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام می‌شوند

آوای ورزقان: ۲۲۵ نفر از بسیجیان ورزقان به مناطق عملیاتی شمال غرب اعزام می‌شوند

سرگرد پاسدار موسی صفی در گفتگو با خبرنگار آوای ورزقان اظهار داشت: از پنجم مردادماه، تعداد ۲۲۵ نفر از بسیجیان شهرستان ورزقان به مدت سه روز از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق شمال غرب ازجمله یادمان شهید کاظمی، یادمان شهدای گمنام ارومیه، یادمان شهدای تمرچین در پیرانشهر و یادمان شهید بروجردی زیارت و دیدار خواهند نمود.

وی اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان نظام جمهوری اسلامی گفت: تأکید بر قدرت نرم با تکیه‌بر فرهنگ عظیم و غنی اسلامی یکی از راهکارهای مقابله با این تهدیدات است.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی زمانی پایدار و اثرگذار خواهد بود که ابعاد مختلف دفاع مقدس و چگونگی عبور جمهور اسلامی ایران از مقاطع حساس و همچنین نقش امت حزب‌الله، نیروهای مردمی و بسیجی در عبور پیروزمندانه از آن دوره به‌عنوان یکی از علل اصلی، می‌بایست برای نسل جدید روشن گردد.

سرگرد صفی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور را، آشناسازی نسل جوان و اقشار مختلف جامعه با ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان و فرزندان انقلاب، عطرآگین نمودن فضای جامعه با عطر دل‌انگیز ایثار و شهادت، ایجاد حس خودباوری و ایستادگی در مقابل قدرت‌های شیطانی، توجه و تعمیق باورهای معنوی ازجمله فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین نقش سپاه و بسیج مردمی در دوران دفاع مقدس با فرماندهی حضرت امام (ره) عنوان کرد.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *