استانی 02 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

نسل جوان باید بداند که این انقلاب را مفت و ارزان بدست نیاوردیم/مسوولان نباید خیانت در امانت بکنند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، آیت الله شبستری در ششمین جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی که در مزار شهدای استان برگزار شد، با بیان اینکه شهدای این کشور زنده اند و آثار وجودی آنها ماندگار و جاودانه است، اظهار کرد: خون شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس موجبات تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواستند با ترور مسوولان کشور فاتحه نظام را بخوانند که ناکام ماندند، گفت: دشمنان هر چقدر مسوولان ما را ترور کردند، مردم آگاه تر شدند و آگاهی مردم ثمره ارزشمند این شهادت ها بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمنان و استکبار جهانی می خواستند فاتحه این کشور را بخوانند و رشادت های شهیدان باعث حفظ این کشور شد و دسیسه دشمنان را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: باید از این شهادت ها درس بگیریم و امروز با آغاز هفته دولت، مسوولان با شهدای اسلام و کشور میثاق ببندند که راه آنها را ادامه خواهند داد و از آرمان های این نظام در برابر دشمنان صیانت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نسل جوان باید بداند که این انقلاب مفت و ارزان حاصل نشده است، تصریح کرد: باید نسل جوان در حفظ و صیانت از آرمان های نظام کوشا باشد.

آیت الله شبستری گفت: مسوولیتی که به هر مسوول محول می شود، همانند امانتی است از سوی نظام و ملت، مسوولان نباید خیانت در امانت کنند.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همدلی مردم وضع مالی دولت بهبود یابد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *