استانی 04 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کدامیک مهم تر است ؟ ؛ برنامه های هفته دولت یا مدیریت بحران و کمک به مردم

به گزارش آوای ورزقان به نقل ازآناج، بارش باران شدید در شهرستان هشترود از توابع آذربایجان‌شرقی خسارات زیادی را به دنبال داشت و موجب آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن سیل در خیابان‌ها و ورود آن به منازل و مغازه‌ها شد.

این باران شدید که از ظهر سه شنبه شروع و تا پاسی از شب ادامه داشت رفت و آمد مردم را دچار مشکل کرد و اکنون پس از اتمام بارش و بازگشت آرامش نسبی به شهرستان همچنان گل و لای ناشی از سیل عبور و مرور شهروندان را سخت کرده است و بسیاری از مسیرهای اصلی تردد مسدود شده است.

از ساعات اولیه صبح امروز برخی تعدادی محدود ماشین آلات سنگین با کمک همه جانبه خود مردم در حال لایروبی معابر هستند، اما به نظر می رسد این اقدامات برای رسیدگی به این حادثه آنچنان کافی نباشد.

تاکنون آمار دقیقی از خسارت‌های این سیل منتشر نشده است اما گزارشها حاکیست بروز سیل به مزارع کشاورزان برخی از مناطق شهرستان هم آسیب وارد کرده است.

اینن شرایط در حالی رخ می‌دهد که طبق گزارشات دریافتی مسئولین شهرستان، بجای مدیریت این بحران سرگرم برنامه ها و افتتاح پروژه‌هایی هستند که به مناسبت هفته دولت تدارک دیده شده‌ و ظاهرا مدیریت حادثه و هماهنگی برای تامین ماشین آلات مورد نیاز را فدای برنامه های تبلیغی و گرامیداشت هفته دولت کرده اند.

گفتنی است این بی اعتنایی به مدیریت همه جانبه بحران های ناشی از اتفاقات طبیعی در بدنه دولت تدبیر و امید سابقه داشته و حادثه سیل کرج و شمال کشور در هفته های اخیر که دهها کشته و مجروح و مفقود الاثر داشت نیز آنچنان مورد توجه مسئولان قرار نگرفت.

 

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *