استانی 04 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سند تدبیر و توسعه شهرستان خدآفرین تدوین و تصویب شد

آوای ورزقان:سند تدبیر و توسعه شهرستان خدآفرین تدوین و تصویب شد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خداآفرین، سند تدبیر و توسعه شهرستان خداآفرین تدوین و تصویب شد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل جبارزاده بعد از تصویب این سند در این جلسه گفت: با وجود مناطقی چون شهرستان خداآفرین نباید چشممان به چاه های نفت باشد و استان هایی همچون استان ما که رودخانه ارس از آنها عبور می کند از نعمت بزرگی بهره مند می باشند.

وی ادامه داد: تصویب این سند نوعی توسعه منطقه می باشد و توسعه خداآفرین توسعه استان قلمداد خواهد شد.

وی اضافه کرد: با عملیاتی کردن این مصوبه قدم بزرگی در توسعه منطقه آزاد ارس برداشته خواهد شد.

جبارزاده گفت: دید ما به منطقه آزاد ارس دید وارداتی نیست، بلکه منطقه آزاد ارس، منطقه صنعتی و تجاری می باشد و با رونق این منطقه، اشتغال زایی صورت خواهد گرفت.

وی از آماده سازی زیربناها برای حضور بخش خصوصی در منطقه خبر داده و بیان کرد: به دلیل نبود بودجه نمی توانیم طرح های زیادی را به تصویب برسانیم.

وی عنوان کرد: ما به پول نفت عادت کرده ایم و امروزه به دلیل کاهش قیمت نفت باید از طریق بخش خصوصی به ادامه فعالیت های خود بپردازیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه جلسه خطاب به مسوولان بخش های مختلف شهرستان خداآفرین گفت: بحث آمار بی سوادی در این شهرستان نرگان کننده است و سواد عامل پیشرفت در هر منطقه ای خواهد بود و مسسولین امر با اقدامی برای این کار انجام دهند.

وی خطاب به فرماندار معرفی شده خداآفرین گفت: فرمانداری باید دارای سایت باشد تا با هزینه کم پتانسیل و توانمندی های این منطقه را به سرمایه گذاران معرفی کنیم.

وی از نبود حتی یک کلینیک در این شهرستان انتقاد کرده و بیان کرد: مسوولان علوم پزشکی نسبت به ایجاد کلینیک و بیمارستان در این شهرستان همت کنند.

جبارزاده در پایان خواستار حل معضلات آبرسانی شهرستان و تبدیل تلویزیون آنالوگ به دیجیتال و همچنین ایجاد ساختمان بنیاد شهید در خداآفرین شد.

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *