تولیدی 07 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چنته خالی دولت تدبیر و امید برای هفته دولت در شهرستان ورزقان

آوای ورزقان: چنته خالی دولت تدبیر و امید برای هفته دولت در شهرستان ورزقان

به گزارش آوای ورزقان، از دوم تا هشتم شهریور به مدت یک هفته، به یاد دولت مردان شهید، به ویژه شهیدان رجایی و با هنر، به نام «هفته دولت» نام‌ گذاری شده و هرسال گرامی داشته می‌شود. دولت مردانی که در بدترین شرایط کشور، مردانه ایستادند و در این راه جان خود را فدای اسلام و انقلاب کردند؛ مردانی که در راستای تحقق بخشیدن به اهداف نظام مقدس اسلامی و ملت از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و خود را صرف خدمت واقعی به مردم کردند.

هفته دولت به عنوان ویترین عملکرد مسئولین اجرایی در شهرستان ورزقان نمونه‌ای از میزان آینده نگری و عمل به وعده‌های داده شده در زمان انتخابات می‌باشد و در این میان مدیران دستگاه‎ های اجرایی با بازخوانی گذشته می‌بایست روحیه نشاط و امید به آینده را در مردم تقویت نمایند.

هم‌ اکنون که دو سال از آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید سپری‌شده است و البته دو سال فرصت کمی برای جلوگیری از معضلات و مشکلات عدیده شهرستان ورزقان در حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و … نیست.

این بار هم مسئولین دولت تدبیر و امید در هفته‌ی دولت  طبق روال سال‌های گذشته، عملکرد یک‌ ساله خود را به مردم عرضه‌ می‌کنند؛ دولتی که علی رغم توصیه‌های مکرر رهبر فرزانه انقلاب، همه هم و غم خود را در سیاست خارجی خلاصه کرده و اکنون در بسیاری از حوزه‌های کلان مدیریتی پس از دو سال خدمت ‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف را معطل گذاشته است.

و جالب آنکه در بین این پروژه‌ها برخی موارد مانند لکه گیری آسفالت با نام روکش آسفالت محور فرعی ورزقان-تبریز، خط کشی آسفالت، افتتاح آشیانه آمبولانس! و … که پرداختن به این قبیل پروژه در این مطلب نمی‌گنجد، جزو پروژه‌های قابل افتتاح و برنامه‌های مسئولین قرار گرفته و در این بین خبری از پروژه‌ها و طرح‌های بزرگ شهرستان که سال‌هاست مردم از اجرایی نشدن آن‌ها سخن به میان می‌آورند، نیست!

همچنین اجرایی نشدن بسیاری از بندهای سند تدبیر و توسعه شهرستان ورزقان و جای خالی پروژه‌های ذکر شده برای اتمام در دوره چهار ساله دولت تدبیر و امید از جمله مواردی است که می‌توان بدان نیز در فرصت مناسب به صورت اجمالی اشاره نمود.

و در نهایت سوال اصلی اینکه پروژه‌های افتتاح شده چه میزان از آمار بی کاری شهرستان کاسته و یا توانسته است در راستای ایجاد واحد های بزرگ با اشتغال زایی پایدار و عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام بردارد ؟!

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *