سراسری 04 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

کسانی که فتنه را انکار می کنند کور هستند/همچنان خواهان اعدام سران فتنه هستیم/خاتمی هم یکی از سران فتنه است/فائزه هم باید محاکمه شود/مادر حسین از فراغ فرزندش حال خوبی ندارد

آوای ورزقان:کسانی که فتنه را انکار می کنند کور هستند/همچنان خواهان اعدام سران فتنه هستیم/خاتمی هم یکی از سران فتنه است/فائزه هم باید محاکمه شود/مادر حسین از فراغ فرزندش حال خوبی ندارد

به گزارش آوای ورزقان،حسن غلام کبیری، پدر شهید «حسین غلام کبیری»، یکی از شهدای فتنه ۸۸ در گفتگو با دانا، اظهار داشت: خون فرزند شهید من در جریان فتنه ۸۸ بی گناه در راه دفاع از نظام به زمین ریخته شد و او گناهی نکرده بود.

وی گفت: الان ۵سال از شهادت فرزندم می‌گذرد و برخلاف اعترافات یک نوجوان ۱۶ ساله در خصوص کشتن فرزند شهیدم، قاتل پسرم پس از دوسال و نیم در حال حاضر از زندان آزاد شده است؛ این در حالی بود که این نوجوان ۱۶ ساله از فتنه‌گران بود و با دستبند سبزی که به دست داشت فرزند مرا بی گناه به شهادت رساند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» افزود: دادگاه اولیه هم اعلام کرد که با احتمال ۹۹ درصد این فرد قاتل فرزند من بوده است ولی دادگاه در نهایت این فرد را تبرئه کرد و پرونده فرزندم بسته شد؛ این در حالی بود که وی حتی گواهینامه هم نداشت.

غلام کبیری خاطر نشان کرد: ما از فتنه‌گران اصلی که همان میرحسن موسوی و کروبی بودند به دیوان عالی کشور شکایت کردیم و خواستیم که این موضوع را پیگیری کنند و پرونده مربوط به این جریان را به قم فرستادند و در نهایت نتیجه‌ای نداشت.

وی با اشاره به این موضوع که بعد از گذشت ۵ سال که سران فتنه را محاکمه نکردند، این افراد پر رو تر شده اند، تصریح کرد: باید این افراد که خون جوانان ما را بی گناه بر زمین ریختند اعدام شوند و یا اینکه از مملکت ما بیرون بروند؛‌چرا که جمهوری اسلامی ایران جایی برای سران فتنه ندارد و یا باید توبه کنند و یا از ایران بروند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» گفت: اگرچه ۵ سال از فتنه ۸۸ گذشته است، اما من همچنان بر سر مواضع قبلی خود در خصوص اعدام سران فتنه و محاکمه آنها ایستاده ام و معتقدم خون فرزند شهیدم در راه دفاع از نظام به زمین ریخته شد.

غلام کبیری با بیان اینکه خاتمی هم یکی از سران فتنه است، افزود: خاتمی هم در این فتنه در کنار بقیه سران فتنه نقش داشته است و باید او را هم در کنار دیگران محاکمه کنند؛ سران فتنه را در جایی نگه داشته اند و می‌خورند و می خوابند و پروار می‌شوند و در خانه خود زندگی می کنند.

وی تأکید کرد: در این میان هیچ فکری به حال فرزند من و دیگر جوانانی که در فتنه ۸۸ بی گناه شهید شدند نشده است و امیدوارم که خون فرزندان ما پایمال نشود؛ سران فتنه باید نابود شوند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» خاطرنشان کرد: نه تنها قوه قضائیه، بلکه رئیس جمهور هم در رسیدگی به پرونده سران فتنه کوتاهی کرده است و گرنه سران فتنه باید تا کنون محاکمه و اعدام می‌شدند.

غلام کبیری یادآور شد: در دادگاه آخر که در خصوص پرونده فرزند من تشکیل شده بود، اجازه صحبت به من و وکیل پرونده فرزندم داده نشد و فقط آنها صحبت کردند و در نهایت قاتل فرزندم تبرئه شد؛‌اما من قاتل فرزندم را به خداوند واگذار کرده ام چون به جز خدا کسی را نداریم.

وی هم چنین  گفت: یک بار بیشتر به دیدار رهبری نرفتم که سلام و احوال پرسی کوتاهی داشتم با ایشان و چند بار دیگر هم تقاضای دیدار با رهبری را داشتم که متأسفانه نتواستم ایشان را ببینم.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» افزود: رئیس جمهور هم همشهری ما است؛ چرا که ما هم از اهالی سمنان هستیم و اگر قبول داشته باشند دوست دارم با او هم صحبت کنم و در مورد فرزند شهیدم با او صحبت کنم و از او بخواهم نگذارد خون فرزند شهید من پایمال شود.

غلام کبیری در خصوص اینکه برخی فتنه را قبول نداشته و به دنبال رفع حصر سران فتنه هستند اظهار داشت: این افراد چشمشان کور بود که فتنه در سال ۸۸ را ندیدند؟ این افراد کور بودند که رقص و پایکوبی در روز عاشورا را ندیدند؟ آیا این افراد آتش زدن مساجد، قرآن و عکس امام را توسط فتنه‌گران ندیدند که ادعا می‌کنند فتنه ای رخ نداده است؟

وی همچنین گفت: در واقع این افراد به نظام جمهوری اسلامی، به انقلاب و به خاک وطن خود ظلم بزرگی کردند؛ این یک ظلم بزرگ سیاسی و فرهنگی بود؛ در کشوری که اسلامی است، سران فتنه مغز چند نفر را شستشو داده و آنها را به خیابان‌ها آوردند.

 

پدر شهید «حسین غلام کبیری» تصریح کرد: عده ای در این میان پول گرفتند و خیابان‌ها را به آشوب کشاندند و امنیت کشور را برهم زدند که یکی از آنها دختر هاشمی رفسنجانی بود.

غلام کبیری یادآور شد: فائزه هاشمی با حمایت پدرش که الان در کناری نشسته است به خیابان‌ها آمد و مردم را دعوت به اغتشاش کرد؛ چرا امروز به هاشمی و دخترش چیزی نمی‌گویند؟

وی همچنین افزود: یکی از شعار های مردم در نهم دی ماه علیه هاشمی رفسنجانی بود و خواسته مردم رسیدگی به وضعیت و محاکمه فرزندان وی بود؛ اما امروز فرزندان وی آزادانه هر کاری می‌کنند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» در ادامه گفت: بیش از ۵ سال است که فرزندم از میان ما رفته است و زندگی ما به هم ریخته است؛ نه خواب، نه خوراک و نه زندگی برای ما باقی مانده است؛ این روزها قلب ما شکسته است و تنها با محاکمه سران فتنه قلب ما آرام می گیرد.

غلام کبیری اذعان داشت: در دولت جدید هیچ کس با ما تماسی نگرفت و کسی پیگیر خون به ناحق ریخته شده فرزند ما نبوده است؛ حتی احمدی نژاد هم در دولت قبلی سراغی از ما نگرفت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از نگرانی‌های پسر من قبل از شهادتش این بود که مملکت به دست افراد سودجو نیفتد و این سران فتنه مردم را گول نزنند؛ اما این روزها احمدی نژاد هم سکوت کرده و دیگر حرفی از فتنه ۸۸ نمی‌زند.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» در مورد اوضاع زندگی خود بدون فرزند شهیدش گفت: مادر شهید غلام کبیری هم حالش بسیار بد است و از فراغ فرزند شهیدش این روز ها حال خوبی ندارد؛ نه غذا می خورد و نه خوابش می‌برد؛ شبانه روز گریه می کند و مسببان اصلی شهادت فرزندمان را نفرین می‌کند.

غلام کبیری با بیان اینکه زندگی ما در طول این ۵ سال به هم ریخته است و مادر شهید غلام کبیری هر روز بر سر مزار فرزندش حاضر می شود و قبر فرزندمان را در آغوش گرفته و گریه می‌کند افزود: حرف اول و آخر ما با گذشت ۵ سال یکی است و آن هم اعدام سران فتنه است که علاوه بر پر پر کردن فرزندان ما، با آبروی نظام بازی کردند و در حق همه مردم کشور ظلم بزرگی روا داشتند.

وی با اشاره به وضعیت حجاب و عفاف در کشور گفت: این روز ها می شنوم که عده ای موضع هایی خلاف اصول انقلاب می‌گیرند و وضعیت حجاب اوضاع نا به سامانی در جامعه دارد؛ وضعیت حجاب دختران و پسران امروز ما وضعیت مناسبی نیست.

پدر شهید «حسین غلام کبیری» تأکید کرد: خوشبختانه سایه مقام معظم رهبری بر سر مملکت ما است و هرچه مقام معظم رهبری دستور بفرمایند آماده اجرای دستورات ایشان هستیم؛ اگر رئیس جمهور انقلابی باشد و مملکت را دوست داشته باشد هم پیرو رهبری خواهد بود و تابع امر ایشان می‌شود.

غلام کبیری افزود: مسئولین باید نگهدار  این انقلاب باشند؛انقلابی که به سختی به آن رسیده ایم، ۸سال جنگ تحمیلی و این همه شهید برای انقلاب طی این ۸سال و بمب گذاری های مختلف در کشور همه باعث شده است تا این انقلاب ریشه دار تر از همیشه باشد و مسئولین هم باید حرمت خون این شهدا را نگه دارند و این پشتوانه را در نظر داشته باشند.

وی در پایان تصریح کرد: ما درقبال خون فرزند شهیدمان چیزی نخواسته و حتی پول و یا موقعیتی هم نمی‌خواهیم و تنها خواسته ما این است که سران فتنه انشااله به حق معصومین و اهل بیت علیهم السلام، محاکمه و نابود شوند.

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *