اسلایدر 14 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

از خبرنگاران شهرستان ورزقان تجلیل به عمل آمد/ تصاویر

آوای ورزقان: از خبرنگاران شهرستان ورزقان تجلیل به عمل آمد

به گزارش آوای ورزقان، کامران رحمتی در این جلسه نقش خبرنگاران و تأثیر رسانه‌ها در عرصه‌های ملی و بین‌المللی را بسیار ارزنده برشمرد و اظهار داشت: رسانه‌ها و خبرنگاران در حفظ دستاورد‌های انقلاب و ارائه آن‌ها به جهانیان اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه فرهنگ به مانند سایر بخش‌ها عمل نکرده‌ایم گفت: هر اعتباری به بخش فرهنگ اختصاص دهیم هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای آینده است که بی‌شک شکوفایی بخش فرهنگ را  به همراه خواهد داشت.

کامران رحمتی تصریح کرد: این فرهنگ است که موجب حفظ ارزش‌های ایرانی اسلامی در جامعه می‌شود که علی رغم تأکیدات مقام معظم رهبری عملکرد قابل قبولی در این زمینه نداشته‌ایم.

فرمانده انتظامی شهرستان ورزقان نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه والای خبرنگاران صداقت، راست‌گویی و متانت را از خصوصیت بارز خبرنگاران ایران اسلامی بر شمرد.

سرهنگ توحید فارسی اظهار داشت: مجروح شدن و جانبازی خبرنگار ایران اسلامی در کشور سوریه نمونه‌ای از شجاعت و جان‌فشانی‌های خبرنگاران کشور است.

وی سخنانش را با بیت شعر  زیر در احوال خبرنگاران پایان داد:

     بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم        یارب مباد کس را مختوم و بی عنایت

جمال سعادت پور خبرنگار صدا و سیما و خبرگزاری ایرنا در شهرستان ورزقان نیز در این جلسه به عنوان پیشکسوت خبرنگاری و به نمایندگی از خبرنگاران شهرستان، خبرنگاری را کاری سخت، طاقت فرسا و در عین حال با ظرافت عنوان کرد و اظهار داشت:کار خبری نیازمند ایثار است.

وی افزود: خبرنگاران در دوران جنگ تحمیلی و بعد از آن نیز همواره در سخت ترین شرایط با حضور خود دردهای جامعه و مشکلات مردم را انعکاس نمودند که در این راه بیش از ۲۴۴ شهید، ۴۰ جانباز و ۱۲ آزاده گواه  ایثار و جان فشانی های خبرنگاران است.

این پیشکسوت خبری تصریح کرد: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشت و پرهیز از هرگونه جانب داری پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند و شایسته است مسئولین نیز این مهم را درک و تلاش‌های خبرنگاران را  قدر بدانند.

وی درپایان از مدیران به ویژه مسئولین ارشد شهرستان جهت برگزاری مراسم های تجلیل از خبرنگاران که امسال به مناسبت روز خبرنگار برگزار نمودند تقدیر و تشکر کرد.

 

 

DSCF0168 DSCF0169 DSCF0172 DSCF0173 DSCF0177 DSCF0179

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *