استانی 14 شهریور 1394 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سینماهای شهرستان ها فعال نیستند / “محمد رسول الله(ص)” در مراغه اکران شده است

به گزارش آوای ورزقان به نقل از آناج، جواد خازنی، مدیرکل امور سینمایی استان با اشاره به مطالبه مردمی شهرستان ها جهت اکران فیلم “محمدرسول الله(ص)” و گلایه ایشان در مورد عدم اکران این فیلم در شهرستان های مربوطه، در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی آناج گفت: متاسفانه باید بگویم سینماهای شهرستان های استان ما فعال نیست و این فیلم فقط در مراغه اکران شده است که شهرستان های مجاور نیز می توانند جهت تماشای فیلم به مراغه مراجعه کنند.

وی افزود: البته ما در حال رای زنی و انجام هماهنگی های لازم هستیم و می کوشیم این فیلم در شهرستان ها نیز اکران شود لکن در برخی شهرستان ها مثل بناب و ملکان اصلا سینمایی وجود ندارد و در شهرستان هایی مثل مرند نیز تازه دارد راه می افتد.

خازنی ادامه داد: این مشکل امروز ایجاد نشده است بلکه در اثر اقدامات نادرست سالها پیش است که امروز با فیلمی چون محمد رسول الله (ص) بروز پیدا کرده است.

مدیر امور سینمایی استان اظهار کرد: زمانی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چنین تعبیر می کرد که سینما نیز مثل حمام عمومی است که زمانی خواهان داشت اما امروز که هر کس در خانه خود حمام دارد دیگر سراغ حمام عمومی نمی رود! وقتی تعبیر و طرز تفکر یک مدیر فرهنگی این چنین باشد دیگر چه انتظاری غیر از این می توان داشت که امروز خیلی از شهرستان های ما سینما نداشته باشند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *