سراسری 05 دی 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

نارنجک فتنه‌گران هر دو چشمم را کور کرد/ موج انفجار هنوز اذیتم می کند+ تصاویر

آوای ورزقان:نارنجک فتنه‌گران هر دو چشمم را کور کرد/ موج انفجار هنوز اذیتم می کند+ تصاویر

به گزارش آوای ورزقان، به نقل از ره به ری، بد نیست گاهی اتفاقات گذشته را بی طرفانه مرور کنیم و ببینیم ماجرا از چه قرار بوده است.

بر همین اساس در روزگاری که همه اصلاح طلبان به مبدان امده اند تا فتنه ۸۸ را یه سوء تفاهم سیاسی جلوه دهند ، قصد داریم به مردی اشاره کنیم که در این سوء تفاهم همه داراییش را گذاشت تا نظامی که با صد ها هزار شهید پا گرفته است آسیب نبیبند.

رامین رسولی از جوانان جنوب شهر تهران است که در فتنه ۸۸ مانند دیگر جوانان برای دفاع از نظام مظلوم و مقتدر به میدان امد و از آتش کین اراذل و اوباش ، فتنه گران و اصلاح طلبان نی نصیب نماند.

وی که متولد سال ۶۴ می باشد و پیش از فتنه فوق دیپلم کامپیوتر (گرایش گرافیک و برنامه های سه بعدی ) بوده است. (وی از انجا که به دلیل مجروحیت توان تحصیل در رشته مورد علاقه خود را نداشت  ناچار به ادامه تحصیل در رشته فقه و حقوق شد)

وی در فتنه ۸۸ از دو چشم مجروح شد و در حال حاضر جانباز ۷۰ درصد می باشد.

رسولی در روزی که صادق زیبا کلام هنوز آن را با ۹ دی مقایسه می کند از ناحیه چشم مجروح شد.

5656565656 (3)

ماجرای مجروحیت رامین رسولی در فتنه ۸۸ از زبان خودش به شرح زیر است:

در ظهر روز ۲۵ خرداد بود که به ما اطلاع دادند که خود را به صادقیه برسانیم ، در یکی از خیابان ها در حال حرکت به سمت فلکه دوم بودم که شئی به صورتم اصابت کرد.

ابتدا حس کردم که با سنگ به صورتم زده اند ، اما متوجه شدم که یک نارنجک دست ساز با قدرت بالا مستقیم به صورتم برخورد کرد و به شدت کاسه چشم چپم را از بین برد.

آسیب به قدری بود که ترکش های ریز از کاسه چپ چشم به درون چشم راست نفوذ کرده بود.

گونه چپ ، فک و صورتم پر بود از ترکش های ریز و درشت.

 در لحظات اول چیز زیادی حس نکردم ، جز اینکه گوشم به شدت صوت کشید و وقتی به خودم امدم دو هفته از حضور من در بیمارستان می گذشت و همه چیز را تاریک و سیاه می دیدم.

( نکته جالب در خصوص حمله اراذل و اوباش جبهه اصلاحات به وی ، فقط داشتن ظاهری اسلامی بوده است)

به گفته رامین رسولی اگر خواص بصیرت به خرج می دادند و به موقع اظهار نظر کرده و وارد میدان می شدند ، کار به آنجا نمی رسید که پایان فتنه ۸ ماه به طول انجامد …

این جانباز فتنه ۸۸ گفت : ساکتین فتنه افرادی خود خواه و منفعت طلب  هستند که منتظر ان بودند که ببینند پایان این ماجرا چه می شود و پس از ان اظهار نظر کنند.

رسولی ضمن ابراز تاسف برای کسانی که در حال حاضر در حال اظهار نظر در خصوص فتنه ۸۸ هستند گفت : متاسفم برای افرادی که در حال حاضر به اظهار نظر در خصوص فتنه ۸۸ روی اورده اند و دست به اظهارات دشمن شادکن می زنند ، این افراد نمی دانند که در فتنه ۸۸ در خیابان ها چه گذشت و در حال حاضر به فکر اظهار نظر های دشمن شاد کن افتاده اند.

5656565656 (2)

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *